Åsemor 15 790 0 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Skal bytte pc, og har plutselig fått litt panikk over at jeg kanskje ikke husker alle passordene mine. Det er stort sett noen få faste jeg bruker, men innimellom får jeg en fiks ide og lager et helt nytt og rart. Opera husker passordene mine for meg, noe som selvsagt er kjekt, men kan jeg få med det over på den nye maskina, på samme måte som med bookmarks f.eks? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citoyen 5 314 0 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jepp, du må bare kopiere filen wand.dat. Hvis du har satt et "master password" (f.eks hvis nettbanken din krever nedlasting av sertifikater) må du kopiere filene som har med sertifikater å gjøre også, det er opcacrt6.dat, opcert6.dat og opssl6.dat, og sette master password i den nye installasjonen også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor 15 790 0 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Jepp, du må bare kopiere filen wand.dat. Hvis du har satt et "master password" (f.eks hvis nettbanken din krever nedlasting av sertifikater) må du kopiere filene som har med sertifikater å gjøre også, det er opcacrt6.dat, opcert6.dat og opssl6.dat, og sette master password i den nye installasjonen også. Takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.