Gå til innhold

Opera - kan jeg få med passordene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bytte pc, og har plutselig fått litt panikk over at jeg kanskje ikke husker alle passordene mine. Det er stort sett noen få faste jeg bruker, men innimellom får jeg en fiks ide og lager et helt nytt og rart. Opera husker passordene mine for meg, noe som selvsagt er kjekt, men kan jeg få med det over på den nye maskina, på samme måte som med bookmarks f.eks?

Skrevet

Jepp, du må bare kopiere filen wand.dat. Hvis du har satt et "master password" (f.eks hvis nettbanken din krever nedlasting av sertifikater) må du kopiere filene som har med sertifikater å gjøre også, det er opcacrt6.dat, opcert6.dat og opssl6.dat, og sette master password i den nye installasjonen også.

Skrevet

Jepp, du må bare kopiere filen wand.dat. Hvis du har satt et "master password" (f.eks hvis nettbanken din krever nedlasting av sertifikater) må du kopiere filene som har med sertifikater å gjøre også, det er opcacrt6.dat, opcert6.dat og opssl6.dat, og sette master password i den nye installasjonen også.

Takk for svar. :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...