Gå til innhold

ang.overgangsalder


Gjest anneme

Anbefalte innlegg

Gjest anneme

Jeg har brukt novofem i ca. 1 år. Fikk dem pga svettetokter og de hjelper bra. Har hatt uregelmessig mens i ca.3 år. Startet etter jeg skadet meg i bekken, og noen nerver nederst i ryggen. Men det er også familiert da min mor og søster begynte ca.på samme alder som meg. jeg er 45 år. I år har jeg hatt 3 mens. feb.-april og juni/juni. Akkurat ferdig nå. du svarer at novofem ikke er prevensjon så da regner jeg med at min lege har tatt litt feil. men som du skriver så kan det vel hende at jeg er over krisen for å bli gravid. Hvordan kan jeg vite det? bør jeg fortsatt bruke annen prevensjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...