Gjest ylang 0 0 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hei. Jeg bruker 500 mg citalopram og 400 mg seroquel. I hvilket tempo seponerer jeg disse? Er seroquel-dosen høy eller lav, forresten? Hva brukes seroquel mot? Jeg er hverken psykotisk eller manisk, men har visst en annen type "vrangforestillinger". Hva kan det være - fins det andre type vrangforestillinger enn syner og stemmer ?? Takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carwing 654 0 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Har du vært mistenksom kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ylang 0 0 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Har du vært mistenksom kanskje? Nei, overhodet ikke. Ikke noe sånt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carwing 654 0 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Har du trodd du var Gud eller noe i den dur? Vrangforestillinger er ting du tror på som de fleste andre ikke tror på i din kultur. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ylang 0 0 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Har du trodd du var Gud eller noe i den dur? Vrangforestillinger er ting du tror på som de fleste andre ikke tror på i din kultur. Nei, jeg har i hvert fall ikke hatt noen slik tradisjonell psykose. Takk for at du svarte meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.