Gå til innhold

Å leve med en deprimert partner


Gjest lei for det

Anbefalte innlegg

Gjest lei for det

Mannen min er deprimert, med psykoser (innlagt). Jeg har skrevet om det før her. Føler at jeg må suge til meg så mye info som overhodet mulig nå.

Er det noen pårørende her?

Hvordan er det å leve med en deprimert person? Hvor lenge varer en depresjon? Vi medisiner virke raskt?

Han har også psykoser (paranoide vrangforestillinger). Hva er prognosene for å bli kvitt dette?

Jeg er selv sliten nå, og vet ikke om jeg orker dette her nå. Har også to barn å ta meg av.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

høres vanskelig ut. hvor lenge har han slitt med dette? en depresjon kan gå over, men hvor lang tid det tar spørs på behandling han får og hvor fort han fikk hjelp. det finnes en støttegruppe for pårørende av psykisk lidende. husker ikke hva den heter, men du finner den sikkert om du googler litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Majja Kr.

man kan bli helt frisk igjen, men å leve resten av livet deprimert med psykose orker nok verken partner eller han selv. så får håpe behandlingen blir vellykket raskt, og den kan den bli vettu :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bipolarII...jeg visst

høres vanskelig ut. hvor lenge har han slitt med dette? en depresjon kan gå over, men hvor lang tid det tar spørs på behandling han får og hvor fort han fikk hjelp. det finnes en støttegruppe for pårørende av psykisk lidende. husker ikke hva den heter, men du finner den sikkert om du googler litt.

http://www.lpp.no/

Landsforeningen for Pårørende innen Psykiatri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...