Gjest Fløtepiken Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 ..har jeg lyst på i dag! Forslag til hva jeg skal lage da? Biff går an. Andre forslag? Sulten! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Blodig biff. Nammenam! Det er godt, det! 0 Siter
tut og kjør Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Bruker gjerne bare bacon jeg Det er lixom pottitta som er det beste 0 Siter
Gjest Fløtepiken Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Biff fristet veldig! hvordan steker dere biffen slik at den blir perfekt? Enten dreper jeg kjøttet ved å steke for lenge/hardt, eller så er det ikke noe stekt. Vil ha litt blodig, men ikke helt rått... 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Kyllingfilét surret i parmaskinke (e.l) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Biff fristet veldig! hvordan steker dere biffen slik at den blir perfekt? Enten dreper jeg kjøttet ved å steke for lenge/hardt, eller så er det ikke noe stekt. Vil ha litt blodig, men ikke helt rått... Først må du svi biffen utenpå slik at du tetter porene og saften ikke renner ut. Stekepannen må først bli veldig varm (teflonpanne er fy), så legges de peprede (men ikke saltede) biffene i uten fett. Svis på begge sider. Så settes pannen til side og får kjølt seg litt - ha i godt med smør og stek biffene videre på svak varme på begge sider. Salt forsiktig. Hvor lenge de skal steke avhenger av tykkelsen. Feinschmeckerne ettersteker biffene i ovn etter å ha svidd overflatene, de lar dem steke et par minutter i ovnen før de tas ut et par minutter og så stekes igjen, gjerne i flere omganger. Skal visstnok gi ekstra mørt kjøtt. Men blir jo mye styr. Nam - god biff er godt 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Jeg spiste fløtegratinerte poteter sammen med fiskekaker her om dagen, det var utrolig godt sammen!! Var litt skeptisk da jeg åpnet handleposen og så hva jeg hadde kjøpt, men det var helt fantastisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.