Gå til innhold

OneCall mobilabbonement


Gjest call

Anbefalte innlegg

Er det noen som har OneCall abbonement her? Kan man ringe HELT gratis om man ringer under 120 min pr. mnd og ikke bruker mer enn 90 sms'er? Eller er det en hake her?

Hvordan er kundeservicen og stabiliteten på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg har! Aldri fått noen faktura, så jeg holder meg tydeligvis innenfor "rammene".

I begynnelsen var jeg i kontakt med kundeservice (sendte mail) og det tok kanskje 1 uke før jeg fikk svar, svaret var dårlig og jeg hadde funnet det ut på andre måter i mellomtiden.

Jeg tror de har et fakturagebyr dersom du bruker mer enn det som er inkludert, men det er jeg ikke sikker på hvor mye er. Står sikkert på siden deres.

Utover det er jeg kjempefornøyd. Ikke opplevd problemer av noe slag!

Og ja... Jeg var skeptisk selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har! Aldri fått noen faktura, så jeg holder meg tydeligvis innenfor "rammene".

I begynnelsen var jeg i kontakt med kundeservice (sendte mail) og det tok kanskje 1 uke før jeg fikk svar, svaret var dårlig og jeg hadde funnet det ut på andre måter i mellomtiden.

Jeg tror de har et fakturagebyr dersom du bruker mer enn det som er inkludert, men det er jeg ikke sikker på hvor mye er. Står sikkert på siden deres.

Utover det er jeg kjempefornøyd. Ikke opplevd problemer av noe slag!

Og ja... Jeg var skeptisk selv ;)

Vet du om det er noe bindingstid? Jeg finner ikke noe om det på nettsiden deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker det. Ja, helt gratis for 120 minutter og 90 meldinger. Nettet mener jeg er NetCom sitt. Fungerer akkurat som Chess for meg. Så jeg er fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...