Gå til innhold

zoloft


Gjest nine2

Anbefalte innlegg

Gjest nine2

jeg er ei dame på 38 år som har blitt informert om at zoloft kan være nyttig for meg, noen som har noen erfaring fra disse tab. jeg har diagnosen spesifiserte reaksjoner på alvorlig belastning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

serenity777

Vel en kjent bivirkning er manglende sexlyst. Men det trenger jo ikke skje. Det er vanlig for alle lykkepillene. Ellers er det en fin grei medisin, tar jo litt tid før virkningen setter inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel en kjent bivirkning er manglende sexlyst. Men det trenger jo ikke skje. Det er vanlig for alle lykkepillene. Ellers er det en fin grei medisin, tar jo litt tid før virkningen setter inn.

jeg har gått på zoloft i litt over en måned. det første jeg merket er at de MÅ taes om morgenen. jeg tok en om ettermiddagen, og fikk ikke sove før klokken halv seks den følgende morgenen fordi jeg ble "hyper". . dette var den første tabletten jeg tok, så det kan ha noe med det å gjøre. de to første døgnene var verst for meg, hva bivirkninger angår. etter det har jeg kun merket at jeg trenger mer søvn. så langt går det bra. har lav libido fra før, så akkurat det har jeg ikke notert meg noe på. frem til nå er jeg veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...