Gå til innhold

Gruer meg!!!


Gjest D*lilith

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith

Så var det natt igjen og her er det fullt tankekaos,tenker på at snart skal jeg reise på ferie med flere andre og at jeg gruer meg,tenker på at i helga skal jeg i brylupp og gruer meg til det også.

Gruer meg til ungene skal være i mitt bardomshjem mens jeg er borte i helgen...gruer meg til resten av livet mitt for det er så mange utfordringer der,vet ikke om jeg klarer alt.

Gruer meg til høsten for da skal jeg på skolen og vet ikke om jeg klarer det engang,ja phu..det er så mye å grue seg til at alt "topper seg opp".

Prøver å ta en dag av gangen men så kommer dette tankekjøret,noen som har råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest blir hjemme i ferien....

Prøv å tenke på en ting av gangen. Det er ikke alle som har råd til å reise på ferie. Da kan du tenke på at du er heldig som kan reise bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Prøv å tenke på en ting av gangen. Det er ikke alle som har råd til å reise på ferie. Da kan du tenke på at du er heldig som kan reise bort.

Får tenke på det ja...uff trist du ikke kan på ferie da...skulle gjerne byttet med deg ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinne 46

Eg skal også i bryllaup i helga, men eg gler meg. Har kjøpt meg rosa kjole og sko :-p

Eg gruer meg til å ta ein tlf. til nav, så den utsetter eg til etter ferien så kan eg grue meg enda lenger ;-)

Eg har ein tendens som deg å grue meg for alt som skal skje nærmaste halvår. Prøver å tenke eg skal ta tak i dagen i dag. Synst det går bedre om eg skriv ned det eg skal gjere, og stryke ut etterkvart. Då får eg tankane litt bort frå hode, og eg ser kor mykje eg egentleg har fått utført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Eg skal også i bryllaup i helga, men eg gler meg. Har kjøpt meg rosa kjole og sko :-p

Eg gruer meg til å ta ein tlf. til nav, så den utsetter eg til etter ferien så kan eg grue meg enda lenger ;-)

Eg har ein tendens som deg å grue meg for alt som skal skje nærmaste halvår. Prøver å tenke eg skal ta tak i dagen i dag. Synst det går bedre om eg skriv ned det eg skal gjere, og stryke ut etterkvart. Då får eg tankane litt bort frå hode, og eg ser kor mykje eg egentleg har fått utført.

Tror jeg skal lage en sånn plan som deg og stryke ut ting etterhvert,da blir ting litt mer strukturert ; )

Kos deg i helga da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest profile

Forsøk å tenke på positive og ikke bare sider av ting. Bestem deg for at hver gang du tenker på noe negativt om noe, så forsøk å finne positive sider ved det, selv om det ikke kansje virker akuratt nå så kan det hjelpe på sikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest D*lilith

Forsøk å tenke på positive og ikke bare sider av ting. Bestem deg for at hver gang du tenker på noe negativt om noe, så forsøk å finne positive sider ved det, selv om det ikke kansje virker akuratt nå så kan det hjelpe på sikt.

Får prøve på det ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en dag av gangen. Lett, ikke sant? Skru av alle tanker om hva som skal skje i morgen, neste uke, til høsten. Ikke slipp inn tankene om hva som kan gå galt. Har ikke du heller den bryteren?

Det jeg gjør er å konsentrere meg om noe som er HER og NÅ, og håpe at det hjelper. Det kan være et TV-program, en bok, lete etter noe på nettet, hva som helst egentlig. Det gir i hvert fall færre timer til å gruble og grue seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Ta en dag av gangen. Lett, ikke sant? Skru av alle tanker om hva som skal skje i morgen, neste uke, til høsten. Ikke slipp inn tankene om hva som kan gå galt. Har ikke du heller den bryteren?

Det jeg gjør er å konsentrere meg om noe som er HER og NÅ, og håpe at det hjelper. Det kan være et TV-program, en bok, lete etter noe på nettet, hva som helst egentlig. Det gir i hvert fall færre timer til å gruble og grue seg.

Skal prøve : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...