Gå til innhold

lurer litt her


Gjest forvirra frue

Anbefalte innlegg

Gjest forvirra frue

jeg er ei jente som lurer på om jeg kan være gravid, men vet jo at det er bare er å kjøpe test men må spørre her først....

jeg glemte 2 tabletter i første uke på nytt brett for ca 1 mnd siden, sånn ca 14 dager før jeg skulle ha mensen følte jeg meg oppblåst, hadde vonde brystvorter, puppene var ikke ømme men vortene.. har ikke vært no sånn alvorlig kvalm bare bittelitt, er sugen på noe hele tiden og tisser en del.

men par dager fr mensen så hadde jeg ikke vonde brystvorter..mensen kom på mandag som den skulle men ikke så mye og den forsvant plutselig i går og jeg pleier å ha det helt til fredag.

så er litt nyskjerrig her da,om jeg burde gå å ta en test eller om det kan være bivirkninger av p-piller?

noen som vet litt mer enn meg????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...