Gå til innhold

Ferie


Gjest liljana

Anbefalte innlegg

Gjest liljana

Nå er det endelig sommerferie, og jeg tenkte det skulle bli godt å sove lenger om morgenen.. Men hva skjer? Våkner selvfølgelig like tidlig som vanlig, og helt umulig å sovne igjen..Ja ja,tusler ut på altanen med kaffekoppen i finværet. Egentlig ganske godt å være oppe helt alene.Været er knall i Trøndelag for tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Kjempedeilig å våkne tidlig i ferien, i hvertfall om man har lagt seg rimelig tidlig og sovet godt - slik man gjerne gjør i ferien (dvs. sistnevnte).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer snart å snu døgnet skal du se, det tar gjerne noen dager før kroppen kommer i feriemodus. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Været er knall i Trøndelag for tiden :)''

Aha, det er derfor NHD ikke er på psykiatriforumet. Dere får nyte sommeren! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Været er knall i Trøndelag for tiden :)''

Aha, det er derfor NHD ikke er på psykiatriforumet. Dere får nyte sommeren! :-)

Gjett om været er herlig du! Jeg hadde en skikkelig vannkrig med ungene i plaskebassenget i kveldinga! :o) Ble søkkvåte alle tre, men vi hadde badetøy på etter en lang dag på stranden så det gjorde ingenting. Ungene holdt på å le seg fordervet over at jeg hoppet i bassenget og plasket løs! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest liljana

Gjett om været er herlig du! Jeg hadde en skikkelig vannkrig med ungene i plaskebassenget i kveldinga! :o) Ble søkkvåte alle tre, men vi hadde badetøy på etter en lang dag på stranden så det gjorde ingenting. Ungene holdt på å le seg fordervet over at jeg hoppet i bassenget og plasket løs! :o)

ja, været er nydelig. Håper vi får beholde det en stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett om været er herlig du! Jeg hadde en skikkelig vannkrig med ungene i plaskebassenget i kveldinga! :o) Ble søkkvåte alle tre, men vi hadde badetøy på etter en lang dag på stranden så det gjorde ingenting. Ungene holdt på å le seg fordervet over at jeg hoppet i bassenget og plasket løs! :o)

Hyggelig å høre at dere koser dere :-)

Her er det "basseng" rett ned fra himmelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...