Gå til innhold

iTunes - spillelister borte etter oppdatering


fuji1365380447

Anbefalte innlegg

fuji1365380447

Dumme IT avd tok pc`en min for en oppdatering. Da jeg fikk den tilbake så ble iTunes installert på nytt, og nå er alle spillelister bort.

Jeg har vil ha dem tilbake!

Er det håp om at når jeg oppdaterer mot iPod`en min så vil de spillelistene der blir overført til pc`en? Eller vil jeg bare fjerne dem når jeg oppdaterer iPoden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mariaflyfly

Du vil ikke fjerne dem fra iPoden dersom du bruker manuell innstilling ved oppdatering.

Spør IT-avdelingen om det finnes noen backup av filene dine noe sted (dersom de gidder å bruke tid på å finne det fram). Hvis ikke, er de tapt for alltid.

Nok en grunn til å ikke bruke jobbens pc til oppbevaring av personlige ting. ;) (jeg har også MASSE liggende i iTunes på jobben, men har vært smart nok til å alliere meg med IT-konsulenten, som har lovet meg å si ifra dersom han må reinnstallere maskina mi, slik at jeg kan få overført filene til en ekstern disk!)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...