Gå til innhold

Kan gutter ha sex med hva som helst?


Gjest en forferdelig teit spm men

Anbefalte innlegg

Gjest en forferdelig teit spm men

Dette burde kanskje gå under seksualitet men jeg har inntrykk av at man får mere svar på åpent forum så jeg poster innlegget mitt her.

Jeg har en sexvenn, vi kjenner hverandre ikke noe særlig, men vi møtes regelmessig for å ha sex. Ingen av oss er ute etter noe mer.

Jeg liker veldig godt å ha sex med han, men jeg merker at jeg blir veldig usikker på megselv når jeg er sammen med han. Han er modell, har en kropp som en gud, og er veldig kjekk. Jenter står i kø for å prøve seg på han. Jeg er slank, men ikke syltynn, vet at jeg har et utseendet over gjennomsnittet (uff det hørtes veldig imbilsk ut:S) men likevel føler jeg med stygg og tykk sammenliknet med han. Skjønner ikke helt hvorfor en såå kjekk og populær fyr vil fortsette ha sex med meg når han kan få akkurat hvem han vil.

Så til mitt spørsmål, går det ann for gutter å ha sexvenninner som de ikke synes er attraktive? Han er veldig på, og forteller stadigvekk hvor kåt jeg gjør ham. Han forskyver til og med møter i arbeidstiden for å komme ha sex med meg dersom jeg er hjemme. Likevel vurderer jeg avslutte dette selv om jeg liker veldig godt det vi har. Jeg bare liker ikke tanken på at han kanskje har sex med en som han egentlig ikke synes er pen eller tenner på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noe som tyder på at han ikke synes du er attraktiv, da? Og har du ikke inntrykk av at han tenner på deg?

Du har utseende over gjennomsnittet og er slank, og omtaler likevel deg selv som "hva som helst?"

Ikke glem at tenning går på helheten av utseende og personlighet. De man tenner mest på er ikke alltid de peneste.

Jeg ville f. eks. ikke ha tent på denne sexvennen din slik du beskriver ham. Tenner aldri på modellpene menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette burde vel hels menn svare på, men jeg skulle tro at menn flest ikke har sex med damer de ikke synes er seksuelt attraktive, og folk synes så mangt kan være akkurat det. Noen liker dem tykke, andre tynne osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en grunn for at han har sex med akkurat deg. Det kan jo være slik at han har sex med andre også, uten at jeg vet det, men det er garantert noe med deg som tiltrekker han. Det kan være at du gjør han ekstra kåt, man trenger da ikke noen modellkropp for å tenne på ei jente. De jeg tenner på har sjelden en modellkropp.

Jeg tenner på helheten, det hjelper ikke med en fin kropp eller et pent ansikt, hvis jeg ikke liker personligheten. Da knuller jeg heller ei jente som ikke har ideelle mål, men som jeg liker personligheten på.

Det kan være så enkelt at du er lett å ha med å gjøre også, lager ikke problemer, lett å avtale med deg, du er god i senga og er kåt og han liker deg, hva mer trenger han da?

Jeg tror ikke noe på at han hadde hatt deg som elskerinne over lengre tid hvis han ikke likte noe ved deg. Det er greit nok for raskt knull ei enkel natt, men ikke over tid.

Jeg hadde aldri i verden hatt sex med ei jeg ikke likte på noen måter. Jeg må like det jeg ser og opplever med jenta. Nå er ikke jeg noen one-night-stand type, men jeg hadde nok kunne senke kravene hvis det skulle skje bare en gang, men ikke med ei jente jeg skulle ha hatt kontakt med over lengre tid.

Hvorfor ikke nyte det så lenge du kan? Det er jo ingen grunn til at du skal trekke deg bare fordi du er usikker på hvorfor han vil ha sex med deg. Han har jo funnet deg god nok, så ikke annalyser ting i hjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gomle

Nå er det jo gjerne ikke utseendet i seg selv, eller en slank kropp som tenner oss hos det motsatte kjønn da. Så dersom han sier du tenner ham, så gjør du nok det :-) Det kan være ting ved deg som du ikke tenker over, men som han liker, fakter med hendene, latteren din, måten du beveger kroppen på, blikket ditt osv. Dersom han sier han liker deg, så stol på det du! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeg ville vurdert det

Han tenner på deg, men er det nok for deg? Er du sikker på at det er nok for deg med en som bare vil ha sex? Vil du noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest et forferdelig teit spm men

Er det noe som tyder på at han ikke synes du er attraktiv, da? Og har du ikke inntrykk av at han tenner på deg?

Du har utseende over gjennomsnittet og er slank, og omtaler likevel deg selv som "hva som helst?"

Ikke glem at tenning går på helheten av utseende og personlighet. De man tenner mest på er ikke alltid de peneste.

Jeg ville f. eks. ikke ha tent på denne sexvennen din slik du beskriver ham. Tenner aldri på modellpene menn.

Jo jeg har inntrykk av at han tenner på meg, så jeg vet ikke hvorfor jeg er så usikker. Men jeg vet at han bokstavelig talt nesten kan få hvem han vil pga utseendet hans.

Flere her inne sier at det kan være at han liker personligheten min - vi kjenner hverandre faktisk såpass lite at jeg tror ikke han kan ha noe særlig inntrykk av personligheten min. Ergo er det kun mitt ytre han kan bedømme.

Jeg vil ikke ha noe kjæreste for øyeblikket så jeg synes det er veldig deilig å ha han. Jeg får vel bare svelge dette usikre greiene som florerer i tankene mine om dagen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest et forferdelig dumt spm men

Det er jo en grunn for at han har sex med akkurat deg. Det kan jo være slik at han har sex med andre også, uten at jeg vet det, men det er garantert noe med deg som tiltrekker han. Det kan være at du gjør han ekstra kåt, man trenger da ikke noen modellkropp for å tenne på ei jente. De jeg tenner på har sjelden en modellkropp.

Jeg tenner på helheten, det hjelper ikke med en fin kropp eller et pent ansikt, hvis jeg ikke liker personligheten. Da knuller jeg heller ei jente som ikke har ideelle mål, men som jeg liker personligheten på.

Det kan være så enkelt at du er lett å ha med å gjøre også, lager ikke problemer, lett å avtale med deg, du er god i senga og er kåt og han liker deg, hva mer trenger han da?

Jeg tror ikke noe på at han hadde hatt deg som elskerinne over lengre tid hvis han ikke likte noe ved deg. Det er greit nok for raskt knull ei enkel natt, men ikke over tid.

Jeg hadde aldri i verden hatt sex med ei jeg ikke likte på noen måter. Jeg må like det jeg ser og opplever med jenta. Nå er ikke jeg noen one-night-stand type, men jeg hadde nok kunne senke kravene hvis det skulle skje bare en gang, men ikke med ei jente jeg skulle ha hatt kontakt med over lengre tid.

Hvorfor ikke nyte det så lenge du kan? Det er jo ingen grunn til at du skal trekke deg bare fordi du er usikker på hvorfor han vil ha sex med deg. Han har jo funnet deg god nok, så ikke annalyser ting i hjel.

Tusen takk for svar :)

Jeg er enig i at jeg ikke bør analysere ting ihjel - typisk jenter det vettu :-)

Jeg ser du skriver at det kan være at han liker personligheten min - vi kjenner hverandre faktisk såpass lite at jeg tror ikke han kan ha noe særlig inntrykk av personligheten min. Ergo er det kun mitt ytre han kan bedømme.

Jeg vil ikke ha noe kjæreste for øyeblikket så jeg synes det er veldig deilig å ha han. Jeg får vel bare svelge dette usikre greiene som florerer i tankene mine om dagen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå minte du meg om min tidligere sexvenn. Jeg er helt gjennomsnittlig, litt småfrodig og slett ikke modellpen overhode. Alikevel hadde jeg en sexvenn i min single periode gitt! Husker en ettermiddag vi sms'et hyppig og det endte med at han måtte ta en sen "lunsjpause" på jobboppdraget han var på, komme hjem til meg for et knull og så dra på jobb igjen! *Hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden skulle han ville ha sex med deg hvis ikke du tenner ham? Som du sier har han nok av andre tilbud.

Du liker å ha sex med ham, han liker åpenbart å ha sex med deg. (Det er tross alt grenser for hva vi ofrer for å gjøre noe vi egentlig ikke vil.)

Det store spørsmålet er vel heller om det dere har er nok for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Det er jo positivt at du selv innser dette var et teit spørsmål.

Gutter har (i edru tilstand) sjelden sex med jenter de ikke tenner på. I alle fall ikke når det er snakk om sex flere ganger. Men gutter tenner på langt mer enn modellpene jenter. Ellers hadde jo de fleste jenter måtte levd uten sex, og slik er det ikke.

Hvis han stadig ønsker sex med deg, sier du gjør han kåt og forskyver møter for å ha sex med deg, hva er det egentlig å lure på? Selvfølgelig tenner han på deg.

Bare overanalyserende kjerringer er i stand til å avslutte en fin ting som fungerer fint for begge to av helt paranoide menigsløse innbillninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...