Gå til innhold

Men hva med mine nøkler da?


Gjest lettere fortvilet nå

Anbefalte innlegg

Gjest lettere fortvilet nå

De har vært borte i over en uke. Jeg fant dem ikke da jeg skulle låse opp hjemme, derfor TROR jeg at jeg har mistet dem ute. (Heldigvis hadde jeg en ekstranøkkel). Nøkkelknippet mitt inneholdt ikke bare hjemmenøkkel, men også eneste nøkkel til postkassen, sykkelen, og til jobben.

Jeg hadde vært og ruslet rundt på Bærums Verk den dagen. Jeg ringte til cafeen der som jeg var innom, men de hadde ikke funnet den.

Det KAN selvsagt hende at jeg har mistet den utenfor huset, men jeg har lett alle steder. Også i alle lommer, og i bilen har jeg lett.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prust

Kjørte du bilen den dagen du mistet dem? Hvis du gjorde det, må du jo ha mistet dem på strekningen mellom bilen og husdøra! Det innskrenker jo leteområdet!

Tenk tilbake på hva du gjorde fra du VET du hadde dem til du skulle låse opp og ikke fant dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lettere fortvilet nå

Kjørte du bilen den dagen du mistet dem? Hvis du gjorde det, må du jo ha mistet dem på strekningen mellom bilen og husdøra! Det innskrenker jo leteområdet!

Tenk tilbake på hva du gjorde fra du VET du hadde dem til du skulle låse opp og ikke fant dem!

Men bilnøkkelen var ikke på det knippet. Jeg har bilnøkkel for seg, og de andre nøklene på et knippe for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...