Gjest lettere fortvilet nå 0 0 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 De har vært borte i over en uke. Jeg fant dem ikke da jeg skulle låse opp hjemme, derfor TROR jeg at jeg har mistet dem ute. (Heldigvis hadde jeg en ekstranøkkel). Nøkkelknippet mitt inneholdt ikke bare hjemmenøkkel, men også eneste nøkkel til postkassen, sykkelen, og til jobben. Jeg hadde vært og ruslet rundt på Bærums Verk den dagen. Jeg ringte til cafeen der som jeg var innom, men de hadde ikke funnet den. Det KAN selvsagt hende at jeg har mistet den utenfor huset, men jeg har lett alle steder. Også i alle lommer, og i bilen har jeg lett. Noen tips? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust 0 0 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Kjørte du bilen den dagen du mistet dem? Hvis du gjorde det, må du jo ha mistet dem på strekningen mellom bilen og husdøra! Det innskrenker jo leteområdet! Tenk tilbake på hva du gjorde fra du VET du hadde dem til du skulle låse opp og ikke fant dem! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lettere fortvilet nå 0 0 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Kjørte du bilen den dagen du mistet dem? Hvis du gjorde det, må du jo ha mistet dem på strekningen mellom bilen og husdøra! Det innskrenker jo leteområdet! Tenk tilbake på hva du gjorde fra du VET du hadde dem til du skulle låse opp og ikke fant dem! Men bilnøkkelen var ikke på det knippet. Jeg har bilnøkkel for seg, og de andre nøklene på et knippe for seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.