Gå til innhold

En hærlig dag:)


Gjest togli

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Våkna til strålende solskinn, skifta nytt sengetøy på alle fem sengene, vaska hele huset, åpna de doble dørene ut til terrassen. 30 grader i skyggen! La på nyinnkjøpt duk på terrassebordet, puter i stolene, pynta med gule hageblomster på bordet og i to "hengeglass".

Tok fram ei madrasse og lå og dovna med i solsteiken. Den ene katta lå i armkroken min og malte mens ungene hoppa på trampoline og lekte i gresset.

Når papsen kom hjem fra jobb smurte vi kveldsmat og tok med mat og drikke og gikk til naustet og flytebrygga for å bade. Hærlig temperatur på vannet (19 grader) og kveldsmaten gikk ned på høykant!

Vel hjemme hoppa ungene i dusjen før BarneTV starta. Ungene i seng og jeg i badekaret med ansiktsmaske, hårkur og ..kremt..Se og Hør. Gubben laga middag som stod klar når jeg var ferdig å bade.

En hærlig dag :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prust

Hørtes deilig ut, togli!

En sånn dag vil jeg også ha.... Men nå blir det en stund til - vi reiser til Vestlandet på søndag, og da blir det stølstur på oss. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Ja, det hørtes ut som en fantastisk dag.

I dag har vi hatt fint vær på østlandet også, så i dag har vi vært ute siden vi kom hjem fra barnehage og jobb. Vi var ute og feiret bursdag på en italiensk restaurant, der satt vi ute og koste oss med deilig mat. Også satt vi i hagen og koste oss lenge når vi kom hjem, her ble det også hoppet på trampoline.

Også hadde gutten min sin siste dag i barnehagen i dag - var jo litt vemodig å hente han i dag. Han er 5 1/2 år. Og skal bli skolegutt.

Håper på litt ok vær i morgen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Hørtes deilig ut, togli!

En sånn dag vil jeg også ha.... Men nå blir det en stund til - vi reiser til Vestlandet på søndag, og da blir det stølstur på oss. Deilig!

Satser på at fineværet holder seg, selv om det ikke ser så lovende ut akkurat nå.. Er visst meldt regn f.o.m. mandag (iallefall på nordvestlandet). Her trengst faktisk litt regn nå. Vanningsforbud i flere kommuner (inkl. vår) og det merkes på gress, blomster og trær at det har vært tørt en stund.. Skikkelig regn mandag, så kan fineværet komme tilbake;)

God tur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Ja, det hørtes ut som en fantastisk dag.

I dag har vi hatt fint vær på østlandet også, så i dag har vi vært ute siden vi kom hjem fra barnehage og jobb. Vi var ute og feiret bursdag på en italiensk restaurant, der satt vi ute og koste oss med deilig mat. Også satt vi i hagen og koste oss lenge når vi kom hjem, her ble det også hoppet på trampoline.

Også hadde gutten min sin siste dag i barnehagen i dag - var jo litt vemodig å hente han i dag. Han er 5 1/2 år. Og skal bli skolegutt.

Håper på litt ok vær i morgen også.

Så på TV at været så bra ut i Oslo idag, ja. Svigerinna mi m fam. (fra Oslo) sendte melding og fortalte at de hadde "flytta inn" i snekka si og emigrert til Strømstad ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en alldeles strålende dag :) Jeg har vært så tam i dag. Det har regnet her og vært så trykkende. Jeg har vært helt dau. Heldigvis hadde jeg masse fiskegrateng igjen fra i går, så jeg slapp å ha mye styr med middagen. Etter middag la jeg meg, og jeg sov 2-3 timer. Da hadde jeg masse skumle drømmer, så det var godt å stå opp igjen.

Etter det måtte jeg hjelpe sønnen min å bake kake til en kosekatt som han mener er blitt 1 år. Den dagen må jo feires. I morgen skjer det. Den katta hans er så diger, så den varmer han godt om natta.

Nå tar jeg meg et glass vin. håper på en bedre dag i morgen, en sånn en som din var i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes deilig ut.

Og nå går jeg ut fra at du sitter med frokosten, siden kveldsmaten ble spist før middagen? Hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Det høres ut som en alldeles strålende dag :) Jeg har vært så tam i dag. Det har regnet her og vært så trykkende. Jeg har vært helt dau. Heldigvis hadde jeg masse fiskegrateng igjen fra i går, så jeg slapp å ha mye styr med middagen. Etter middag la jeg meg, og jeg sov 2-3 timer. Da hadde jeg masse skumle drømmer, så det var godt å stå opp igjen.

Etter det måtte jeg hjelpe sønnen min å bake kake til en kosekatt som han mener er blitt 1 år. Den dagen må jo feires. I morgen skjer det. Den katta hans er så diger, så den varmer han godt om natta.

Nå tar jeg meg et glass vin. håper på en bedre dag i morgen, en sånn en som din var i dag :)

Håper dagen idag ble litt bedre:)

Her er det fortsatt like strålende, så vi har hatt en laaang dag på stranda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Hørtes deilig ut.

Og nå går jeg ut fra at du sitter med frokosten, siden kveldsmaten ble spist før middagen? Hehe....

Begrepet "kveldsmat" var bare et skalkeskjul for å hindre at ungene skjønte at mamsen og papsen skulle sitte oppe å spise kveldsmiddag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Høres ut som en helt fantastisk dag. :)

Og dagen idag var like fantastisk som igår. Rart hvor mye været har å si ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Bortsett fra "vaska hele huset" så hørtes det ut som en fin dag. ;o)

Jeg elsker følelsen av å være _ferdig_ å vaske huset ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...