Gå til innhold

Trykk i brystet


smurf78

Anbefalte innlegg

Har hatt mye stress i det siste og en lang periode har det trykket veldig i brystet. Litt forskjellig type brystsmerter har det vært, men nå trykker det konstant og det gjør litt vondt å puste. Har hatt høyt stoffskifte som akkurat har stabilisert seg så har vært mye hos lege og sjekket alt mulig, inkl. brystsmerter. Har også tatt flere EKG med normalt resultat. Legen mente det bare var muskulært som kanskje kommer av stress. Var på legevakten for noen måneder siden med en litt annen type brystsmerter. Den gang var det også muskulært og jeg fikk smertestillende. Det er det legen min vil at jeg skal ta nå også. Det er helt sikkert noe muskulært denne gangen også, men er lei av å kostant gå med muskulære smerter i brystet. Noe annet jeg kan bruke enn smertestillende? Hva med noe omslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil si massasje og kanskje en krem som trenger inn i muskelaturen. Jeg har en muskelolje som man bare får kjøpt på Homeparty, den bruker jeg på min mann når han sliter med brystmuskelaturen. Stress foran data gir han disse plagene i perioder. Øvelser er kanskje også lurt, for å tøye musklene riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...