Gå til innhold

Døden-tenker dere mye på det? frykt?


Gjest Adidi

Anbefalte innlegg

Gjest Adidi

Jeg engster meg og har det litt vondt for tiden. Både fordi jeg tenker på realiteten at jeg vil miste de som er nær meg. Rent realistisk så kan jeg jo ikke benekte det.Det vil skje. Det er ikke noe som er så sikkert som det.Jeg skal også dø.

Vondt å engste seg og tenke på det og den frykten er bare negativ og ødeleggende.

Men det skal vist være ganske normalt.

Jeg tror noe av min frykt kommer utifra at jeg ikke føler jeg har levd det livet jeg ønsker. Og man får en litt panikkfølelse at tiden går så fort.Jeg har opplevd en livstruende situasjon og har har vært dødsheldig (eh.feil utrykk kanskje" at jeg er her enda. Skulle bare klare å nyte det her og nå. Har dere noen tips

Så er det utrolig vondt og ekkelt på å tenke at jeg vil miste familien min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...