Gjest (Anonymous) Skrevet 24. mai 2001 Del Skrevet 24. mai 2001 Jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre med noe for tida. Håper noen her kan gi meg råd og vink, jeg føler meg så innmari fastlåst. (bør kanskje fortelle at jeg er 23 år og jente..) Jeg er mye plaget med humørsvingninger. Da jeg gikk på videregående ble jeg utmattet og deprimert, men opplevde at ingen brydde seg. Det samme synes å skje igjen og igjen, flere år etter. Det blir ikke bedre at jeg er sterkt plaget med PMS, det gjør det vanskelig å krabbe mot toppen. Går liksom hele tida på ei dør.. Jeg begynte med p-piller pga store eggløsningsmerter og menssmerter. De driver meg til vannvidd!! Har prøvd så og si alle slag, tom p-sprøyta.. Jeg slipper smertene, men blir jo nesten sinnsyk av de.. Alternativet er å droppe pillene, men da har jeg mye smerter. Og da blir jeg også veldig lei.. Og uansett har jeg PMS.. Jeg er ei stor pyse, har legeskrekk, angst for alt som har med undersøkelser å gjøre, jeg er tom redd for å snakke i telefonen. Gjett om jeg er glad for internett!! Jeg liker ikke mennesker. Igrunn rart jeg har type. Men det har jeg altså, og han er helt super. Jeg har søkr på skole til høsten. Har jobbe et par år, og prøvd å ta utdannelse i utlandet. Det taklet jeg ikke, så jeg dro hjem igjen. Jeg turte ikke engang gå i postkassa. Jeg er så redd for hva som vil skje hvis jeg får skoleplass. Er redd for at jeg kjører meg fast igjen. Jeg takler ikke press, og jeg blir fort deprimert. Det slår meg ut på bare få minutter. Da har jeg ingen mulighet for å komme meg på skolen. Og jeg kommer til å rote til alt igjen. Uansett hva jeg jeg prøver på blir det bare trøbbel. Jeg er helt frustrert fortida. P-pillene gjør meg veldig sentimental, og jeg bryter sammen av ingenting. Byttet til marvelon for 2 mnd siden, og legen sa at humørsvingningene burde gi seg i løpet av neste brett.. Men det tror jeg ikke noe på, det har vært likedan med de andre jeg har prøvd. P-piller eller ikke, jeg er jo ikke god i hodet. Aner