astridny 2 221 0 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Vi skal ha hjemmelaget pizza. Det er altfor lenge siden sist vi hadde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AveM 0 0 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Vi hadde hjemmelaget pizza forrige helg. I kveld har vi grillet. Jeg er veldig glad i grillmat. Helst skal kjøttet være litt brent. Ungene spiser mest pølser, de hopper jeg over. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda 0 0 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg sitter og spiser hjemmelaget pizza nå. Har laget en liten pizza bare til meg selv. Det er bare så godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust 0 0 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Vi kjøpte faktisk ferdig pizza i dag, fra Pizza Bakeren. Utrolig godt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.