Gå til innhold

Ha en strålende ferie, dere!


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Javel! Da forlater vi det regnvåte Sørlandet, og drar nordvestover til solrike Vestlandet.....????!

Uansett vær, nå skal vi ha to uker fri alle fem, med fjellturer og stølsbesøk og besøke slekt og venner på Vestlandet. Bilen er slett ikke pakket ferdig ennå, men vi har i alle fall fått rørt alle jordbærene jeg kjøpte i ettermiddag, og fått vasket og tørket det tøyet som var skittent, så nå går vel pakkingen som en drøm!

Skal ha med meg en bærbar PC, så det blir vel litt DOL' ing etterhvert, selv om det er ferie!

''Dette er fra Meteorologisk institutt: Vi kan melde nå at regnet snart er slutt, og det blir sol, sol, sol! God dag god dag! Fra Kysten Lindesnes til Hammerfest, hele landet skal få sol!!!!!''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen kommer og noen går :) Jeg håper dere får det fantastisk fint :) Jeg har to uker ferie til litt senere i sommer jeg. Hatt ei uke nå. Håper dere får gjort alt dere ønsker og at ungene er snille og greie. Og _måtte_ Sola skinne !! Vi har rusta vi nærmest, men guri som vi har koset oss lell. God ferie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Noen kommer og noen går :) Jeg håper dere får det fantastisk fint :) Jeg har to uker ferie til litt senere i sommer jeg. Hatt ei uke nå. Håper dere får gjort alt dere ønsker og at ungene er snille og greie. Og _måtte_ Sola skinne !! Vi har rusta vi nærmest, men guri som vi har koset oss lell. God ferie!!

Ja, da er vi kommet til Vestlandet, og har dessverre dratt regnværet med oss :-(

Det begynte å regne på fjellet i går, og har regnet i hele natt, og i hele dag.... Men foreløpig er det bare litt morsomt! Vi er jo blitt så vant til regn nå..... Og svigermor sier at det var jammen godt det kom regn nå, for nå hadde det ikke regnet på leeeeenge!

Men vi koser oss, på med regntøy, rulle oss i gressbakkene, ta sklitaklinger på vått gress, bygge mosehauger, spyle hverandre med vannslangen, og inne leke med lego og lese bøker!

Savnet deg forresten i forrige uke! Hvor har dere vært på ferie da? I båden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er vi kommet til Vestlandet, og har dessverre dratt regnværet med oss :-(

Det begynte å regne på fjellet i går, og har regnet i hele natt, og i hele dag.... Men foreløpig er det bare litt morsomt! Vi er jo blitt så vant til regn nå..... Og svigermor sier at det var jammen godt det kom regn nå, for nå hadde det ikke regnet på leeeeenge!

Men vi koser oss, på med regntøy, rulle oss i gressbakkene, ta sklitaklinger på vått gress, bygge mosehauger, spyle hverandre med vannslangen, og inne leke med lego og lese bøker!

Savnet deg forresten i forrige uke! Hvor har dere vært på ferie da? I båden?

Savnet du meg? Hehe koselig å høre :) Vi var på Moisanden camping i grimstad. Ikke så langt bort pga eldste sønn jobber. Det var helt topp!

Synd dere dro med været dit, men det hørtes morro ut det dere gjør :) Faktisk så er det sol over huset ditt i dag ;) Fint at du er på nett iblandt da!! kos dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...