Gå til innhold

usikker..


Gjest hilsen usikker..

Anbefalte innlegg

Gjest hilsen usikker..

jeg er en jente som nettopp har flyttet inn sammen med den mest utrolige mannen som går i to sko!! mitt problem er det at jeg er redd for å ikke nå opp på samme nivå såm hans eks!! mitt tidligere forhold varte i 5,5 år å var et marerit!! dette har da resultert i lav selvtilitt!! kan ikke se noe med meg selv som er atraktivt! jeg vet at han (jeg er med nå) er gla i meg men..... jag klarer ikke å slippe tankene!! hans tidligere forhold varte i 2 år og hadde det veldig bra med henne til hun begynte å være utro. jeg vill bare være den største i hans øyne. han er alt jeg noen gang har ønsket meg!! jeg har det bra sammen med han men jeg konkurerer med eksen hans i hodet mitt!! tørr ikke si noe i fall jeg får det svare at jeg er nommer 2!!! vi passer bra sammen oh har samme interesser og sexen er fantastisk!! men også dær konkurerer jeg med den usynlige fiende!!! vet at dette er ting man ikke skal tenke på for alle har jo en fortid, og jeg vet at jeg er smartere enn som så!! er vell redd for å misste det viktigste i livet mitt!! vær så snill å gi meg noen råd før jeg blir fullstendig gal!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

det er visst en jenteting dette å sammenligne seg med eksen til partneren sin. Kjæresten er litt av det samme, jeg sier hele tiden at det er plent umulig å sammenligne kjæresten og eksen min siden det er helt to forskjellige personer. Det er jo kjæresten min jeg er forelsket i. Det er jo sikkert en grunn til at han er sammen med deg, tror du ikke? Uansett så er det jo flere spm som melder seg, gir han deg komplimenter, får han deg til å føle deg fin osv osv. Snakker han mye om eksen feks? Gjør han ikke det så er jeg redd du overdriver, men det er jo søtt at du er redd for å miste ham. Snakk sammen da vel og fortell hva du føler! Det er lov i ett forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...