Gå til innhold

Gidder ikke DOL mer


orpah

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare beklage at jeg evt tar opp forumet og repeterer på det samme igjen. Burde jo bare komme over det naturlig nok. Og faktisk har jeg rimelig god kontrol på livet mitt og jeg prater ikke med andre om det jeg sliter med enda. Faktisk har jeg egentlig ingen jeg kan prate om vanskelig ting så da bruker jeg DOL. Saksøk meg!!!!!

Og ofte har jeg det veldig bra.Som regel har jeg det veldig bra. Av og til har jeg det veldig tøft og da bruker jeg forumet her. Så slem og fæl jeg er.

Viser bare hvor mye fordommer det er når det gjelder voldtekt og jeg skjønner og vet at folk kan gå lei av problemer. Og jeg belaster INGEN i min nære krets lenger med det.Så får jeg kritikk for å bruke forumet her. Hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just little me

jeg synes det er fint at du bruker forumet jeg...

jeg har ikke blitt voldtatt, men har opplevd mye annet vondt oppgjennom

oppveksten. jeg har en person å prate med som er skikkelig interessert i

å hjelpe meg til å få det bedre, men jeg klarer ikke åpne meg for denne

personen. her inne klarer jeg nesten fortelle alt som har skjedd, synes det

er mye bedre å prate med andre som har opplevd mye vondt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melba1365380968

Heia Orpah,

har du fått kritikk for å bruke dol for mye? Det er isåfall bare tull. Det finnes ikke noe for mye og for lite. Jeg synes det er flott at du skriver her, du har flere ganger svart på mine innlegg, og jeg setter stor pris på å skrive med andre som kan gi meg tilbakemeldinger.

Jeg er også redd for å bruke nettverket mitt i rl for mye. Men av og til tror jeg at jeg bruker det for lite, for jeg sier ikke til så mange hvor intenst fælt jeg har det innimellom. Jeg sliter med ptsd, og har mange fæle dager og uker. Men jeg skjuler det tydeligvis veldig godt, når min egen mor kan si til meg "jeg trodde du var ferdig med det der?".

Sånn er det bare. Jeg kan ikke involvere alle mine "normale" venner og bekjente med all skiten jeg har i hodet mitt. Denne sommeren ser ut til å bli forbasket lang og vemmelig, men jeg kan ikke si det til noen andre enn her på dol. Behandlerne mine har ferie, og alle er så glade over sommeren. Så kommer jeg og gnæger på de samme historiene om og om igjen. Det går bare ikke. Jeg kjenner det bygger seg voldsomt opp innvendig, og har bare lyst til å snakke og snakke for å få det ut. Men kan altså ikke gjøre det. Tør ikke engang skrive så mye her på dol, for jeg er så redd for at noen skal kjenne igjen historien min, og se hvor mye teit jeg skriver...

Så bare fortsett og skriv du. Forresten, hvem klagde over at du skrev for mye? Jeg fant ikke det innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Orpah,

har du fått kritikk for å bruke dol for mye? Det er isåfall bare tull. Det finnes ikke noe for mye og for lite. Jeg synes det er flott at du skriver her, du har flere ganger svart på mine innlegg, og jeg setter stor pris på å skrive med andre som kan gi meg tilbakemeldinger.

Jeg er også redd for å bruke nettverket mitt i rl for mye. Men av og til tror jeg at jeg bruker det for lite, for jeg sier ikke til så mange hvor intenst fælt jeg har det innimellom. Jeg sliter med ptsd, og har mange fæle dager og uker. Men jeg skjuler det tydeligvis veldig godt, når min egen mor kan si til meg "jeg trodde du var ferdig med det der?".

Sånn er det bare. Jeg kan ikke involvere alle mine "normale" venner og bekjente med all skiten jeg har i hodet mitt. Denne sommeren ser ut til å bli forbasket lang og vemmelig, men jeg kan ikke si det til noen andre enn her på dol. Behandlerne mine har ferie, og alle er så glade over sommeren. Så kommer jeg og gnæger på de samme historiene om og om igjen. Det går bare ikke. Jeg kjenner det bygger seg voldsomt opp innvendig, og har bare lyst til å snakke og snakke for å få det ut. Men kan altså ikke gjøre det. Tør ikke engang skrive så mye her på dol, for jeg er så redd for at noen skal kjenne igjen historien min, og se hvor mye teit jeg skriver...

Så bare fortsett og skriv du. Forresten, hvem klagde over at du skrev for mye? Jeg fant ikke det innlegget.

takk for det.

Går fint nå , men har noen røffe dager sånn innimellom.Jeg ble vel anklaget for å syte og ble litt irritert av det.Men som sagt tar jeg et hint og skal prøve å skjerpe meg.Vil ikke at andre skal oppfatte meg sånn :)

Godt å ha forumet og nettet når en enten ikke har stort nettverk eller når en ikke vil belaste de rundt en.Så vil nok fortsatt bruke forumet.Men begrense kraftig.Ihvertfall de "vonde" innleggene.Egentlig så er DOL artig å bruke til å diskutere alt fra slanking til nyhetsartikler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg vet ikke hva du har skrevet og evt fått kritikk for.

Uansett vil jeg du skal vite at DOL/psykiatri er til for at en kan skrive av seg slike tragiske opplevelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har iallefall ikke kritisert deg for å bruke dol, eller for evt. å repetere deg selv (noe jeg ikke synes du gjør). Derimot likte du ikke svaret mitt på spørsmålet ditt om å saksøke staten, men det tror jeg mest beror på en misforståelse.

Bruk dol slik du føler for det, når du føler for det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er egentlig hensikten med psykiatriforumet om det ikke skal kunne fungere som en sikkerhetsventil for alt vi ikke orker å ta ut i RL? Fortsett å bruke forumet, det er det er til for.

Jeg må innrømme at jeg har hoppet over en del av dine innlegg fordi det er mer enn jeg klarer å ta inn over meg nå, men jeg skal da ikke klage over at du skriver av den grunn. Heldigvis har jeg sett at du har fått svar av andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...