Gå til innhold

Mobil hjelp


Gjest Trenger hjelp i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest Trenger hjelp i kveld

Istad fikk jeg en mld kl 22,45.men på meldingsdataljer står det mottatt kl 21.45.Hva betyr det?.Dette gjelder for alle mld jeg får

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest annlovinda

Da er vel mobilen din stilt inn i en annen tidssone vil jeg tro.

Slik var min her en periode også, skjønte ikke hva det kom av. Klokka viste jo riktig. Men fant ut at mobilen var stilt inn på en annen tidssone. SJekk ut hvilken tidssone mobilen din er stilt inn på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trenger hjelp i kveld

Da er vel mobilen din stilt inn i en annen tidssone vil jeg tro.

Slik var min her en periode også, skjønte ikke hva det kom av. Klokka viste jo riktig. Men fant ut at mobilen var stilt inn på en annen tidssone. SJekk ut hvilken tidssone mobilen din er stilt inn på.

Hvordan gjør jeg det?.Har en Nokia6131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Hvordan gjør jeg det?.Har en Nokia6131

På min nokia går jeg på innstillinger i menyen. Så på tid og dato, så på klokke. Deretter på tidssone. Der stiller du inn i riktig tidssone.

Slik er det iallefall på min nokia. En annen modell, men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trenger hjelp i kveld

På min nokia går jeg på innstillinger i menyen. Så på tid og dato, så på klokke. Deretter på tidssone. Der stiller du inn i riktig tidssone.

Slik er det iallefall på min nokia. En annen modell, men.

Det står i tidssonen:GMT+1 også videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...