Gjest Trenger hjelp i kveld Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Istad fikk jeg en mld kl 22,45.men på meldingsdataljer står det mottatt kl 21.45.Hva betyr det?.Dette gjelder for alle mld jeg får 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Da er vel mobilen din stilt inn i en annen tidssone vil jeg tro. Slik var min her en periode også, skjønte ikke hva det kom av. Klokka viste jo riktig. Men fant ut at mobilen var stilt inn på en annen tidssone. SJekk ut hvilken tidssone mobilen din er stilt inn på. 0 Siter
Gjest Trenger hjelp i kveld Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 Da er vel mobilen din stilt inn i en annen tidssone vil jeg tro. Slik var min her en periode også, skjønte ikke hva det kom av. Klokka viste jo riktig. Men fant ut at mobilen var stilt inn på en annen tidssone. SJekk ut hvilken tidssone mobilen din er stilt inn på. Hvordan gjør jeg det?.Har en Nokia6131 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 Hvordan gjør jeg det?.Har en Nokia6131 På min nokia går jeg på innstillinger i menyen. Så på tid og dato, så på klokke. Deretter på tidssone. Der stiller du inn i riktig tidssone. Slik er det iallefall på min nokia. En annen modell, men. 0 Siter
Gjest Trenger hjelp i kveld Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 På min nokia går jeg på innstillinger i menyen. Så på tid og dato, så på klokke. Deretter på tidssone. Der stiller du inn i riktig tidssone. Slik er det iallefall på min nokia. En annen modell, men. Det står i tidssonen:GMT+1 også videre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.