Gå til innhold

Panikangst?


Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Trur eg har psykiske problemer. Får i det siste har eg fått ein rekke utbrudd kor hodet mitt svartner meir og meir, like før eg besvimer føler eg! Når eg først får san panikk, tenker eg at eg kommer til å besvime osv, så eg prøver å tenke på nokke annet, da klarer eg ofte å redusere panikken. Men i går var eg i middag med jobben og under talen til sjefen fekk eg eit nytt utbrudd! Det utbruddet var så gale at eg måtte gå ut, og da blei det bra. Lurer på kva som skjer med meg? under eksamen for 2 måneder siden, var oppgåven eg fekk veldig vanskeligt og da fekk eg panikk igjen, merkelig nokk klarte eg å hente meg inn igjen og bestod eksamen. eg har nettopp flyttet for meg sjølv.. vekk fra mor og far! Har bod vekke i 4 uker nå, dei 2 første ukene merket eg ingenting. Men nå har det vert mangen slike anfall, eg får ikkje anfall når eg er åleine kun med andre. Lurer litt på om det kan ha noe med saken å gjere. Eg kan også nevne at når eg var liten og overnatett hos kamerater fikk eg også panikk! Samme problemet oppstod når eg tok sprøyter også, men nå har det forsvunnet. Dette problemet er veldig slitsomt, å eg tenker meir og meir på det. Visst du har nokken gode tips til meg, blir eg veldig glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...