Åsemor 15 790 0 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Noen som vet om Nokia N70 har stoppeklokke, og hvor jeg finner den? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolores83 1 168 0 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Nokia N70 har ikke stoppeklokke, nei. (Har riene begynt alt? ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor 15 790 0 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Nokia N70 har ikke stoppeklokke, nei. (Har riene begynt alt? ) Hmf, dumme mobil. Nei, riene har ikke startet, men jeg har sånn merkelig trang til å gjøre alt klart her nå for tida, og da falt det meg inn at stoppeklokke må være den mest geniale måten å ta tida på riene på, iallfall sånn som stoppeklokka på min gamle mobil funka, da fikk jeg opp alle mellomtidene oppover i liste, det er jo kjekt. Men jeg skal vel klare å ta tida på riene på andre måter når de setter inn. Satser på fødsel 09.08.07, flott dato. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolores83 1 168 0 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hmf, dumme mobil. Nei, riene har ikke startet, men jeg har sånn merkelig trang til å gjøre alt klart her nå for tida, og da falt det meg inn at stoppeklokke må være den mest geniale måten å ta tida på riene på, iallfall sånn som stoppeklokka på min gamle mobil funka, da fikk jeg opp alle mellomtidene oppover i liste, det er jo kjekt. Men jeg skal vel klare å ta tida på riene på andre måter når de setter inn. Satser på fødsel 09.08.07, flott dato. Aha. Jeg går rundt i en boble og tror at det er leeenge til fødsel, jeg... Men det er vel kanskje greit å få ting litt på plass nå, ja:) Begynne å tenke på å pakke en bag og sånt. (Og finne fram den gamle mobilen min, som faktisk har stoppeklokke. Har n70 jeg også, serru). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.