Gå til innhold

Sommerlesning


fyrlykt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den skal jeg også lese og gleder meg til. Og jeg slenger på en anbefaling om Tove Nilsens Sommer 2005. Tidligere har jeg syntes hun skriver litt kjedelig og temperamentsløst, men denne er veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal jeg også lese og gleder meg til. Og jeg slenger på en anbefaling om Tove Nilsens Sommer 2005. Tidligere har jeg syntes hun skriver litt kjedelig og temperamentsløst, men denne er veldig bra.

Jeg slukte både "Sommer 2005" og "Snømannen", klarte ikke å legge fra meg noen av de to. Kjempebøker!

Lånte 4 bøker fredag for halvannen uke siden for å ha i forrige uke da jeg hadde ferie, på onsdag hadde jeg lest ut alle fire... :o) *Går på hyllene og leter igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den tilgjegelig. Kanskje jeg skal lese den etterpå.

Nå leser jeg biografien om Nic Waal. Den første boken jeg har fått interesse av å lese på lenge. Utrolig fin bok, skrevet av sønnen hennes, Helge Waal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den skal jeg også lese og gleder meg til. Og jeg slenger på en anbefaling om Tove Nilsens Sommer 2005. Tidligere har jeg syntes hun skriver litt kjedelig og temperamentsløst, men denne er veldig bra.

Den likte jeg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt mye bra om den og har lyst til å lese den, men bør man ha lest noe av de andre bøkene fra Nesbø før? eller går det greit å hive seg på den med en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Jeg har hørt mye bra om den og har lyst til å lese den, men bør man ha lest noe av de andre bøkene fra Nesbø før? eller går det greit å hive seg på den med en gang?

Jeg synes du skulle begynne med den første boka om harry Hole, av Jo Nesbø, tror det er Flaggermusmannen.

Jeg leste den forrige boka som kom første, og så leste de andre litt i hytt og pine. Hadde vært bedre å lese dem kronologisk.

Jeg har ennå ikke leste Snømannen - har noe å glede meg til, ser det ut til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt mye bra om den og har lyst til å lese den, men bør man ha lest noe av de andre bøkene fra Nesbø før? eller går det greit å hive seg på den med en gang?

Det går fint å lese boka uten å ha lest de andre først. Selv begynte jeg med "Frelseren" (2005) og har ennå ikke kommet gjennom alle bøkene hans. Har nå fått lyst til å begynne med første og lese de kronologisk:

Flaggermusmannen, Kakkerlakkene, Rødstrupe, Sorgenfri, Marekors, Frelseren og Snømannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg leser Jo Nesbø får jeg litt sånn flink tiendeklassing-assosiasjoner. Så jeg står over. Men jeg har som antagelig den siste i Norges land begynt på DaVinci-koden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Når jeg leser Jo Nesbø får jeg litt sånn flink tiendeklassing-assosiasjoner. Så jeg står over. Men jeg har som antagelig den siste i Norges land begynt på DaVinci-koden.

Ikke den siste, for jeg er ikke begynt en gang ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1184018114' post='3640086]

Ikke den siste, for jeg er ikke begynt en gang ;o)

Jeg har aldri tenkt å lese Davinci koden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...