Gå til innhold

Tjukkebolla feita!


morsan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mista nikket

Det er ikke rart at ungdommer/barn får spiseproblemer når en får lese noe sånt. De føler at de må strekke seg etter et sykelig ideal for å være vellykket. Fysj for sånne skriverier i blader og aviser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det de mener er vel at norske jenter stort sett er for brede over hoftene. Det kan man ikke slanke bort, de fleste nordmenn er bygd slik.

Så det er vel ikke egentlig en kritikk av tykkelse men hvordan de fleste er bygd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Huff da, hun var jammen feit ;)

Kan det være at intervjueren har overfortolket svarene fra Eivor Øvrebø? Kanskje har hun "bare" sagt at norske modeller må trene for å forme kroppen og at intervjueren har tenkt "trene"="feit"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tzatziki1365380058

Jeg lot meg ikke hisse så veldig opp over damen, men må si jeg har lurt litt på hva som i alle dager er motivet hennes med å uttale seg på den måten?!?

Hun sier at norske jenter ikke kan bli modeller fordi de ikke skjønner hva som kreves og ikke velger/klarer å anstrenge seg, spise sunt og trene, også trekker hun frem Kate Moss som ideal(!?) Noe sunnere enn henne har vel verden knapt sett.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det de mener er vel at norske jenter stort sett er for brede over hoftene. Det kan man ikke slanke bort, de fleste nordmenn er bygd slik.

Så det er vel ikke egentlig en kritikk av tykkelse men hvordan de fleste er bygd.

Isåfall burde hun ha sagt nettopp det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isåfall burde hun ha sagt nettopp det....

Hvis du leser hele artikkelen så ser du at hun har sagt det. Men det blir nesten kamuflert av alt det andre. Journalisten har valgt sjokkvrien. I tillegg tror flere norske jenter at å være modell er lett, det er jo bare å stille opp og se bra ut. Sånn er det desverre ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser hele artikkelen så ser du at hun har sagt det. Men det blir nesten kamuflert av alt det andre. Journalisten har valgt sjokkvrien. I tillegg tror flere norske jenter at å være modell er lett, det er jo bare å stille opp og se bra ut. Sånn er det desverre ikke.

Nja, vet ikke om jeg er enig med deg i at Eivor bare har sagt at det gjelder medfødt bred beinbygning, som ikke kan slankes bort! ;-)

Hun sa i tillegg blant annet dette:

''De vil gjerne bli modeller, men skjønner ikke at de må trene og forme kroppen, ..... Norske modeller er for store og for late''

''Dagens norske modeller syter for mye, og gjør ikke nok for å passe inn i kolleksjonene. «Rumpa mi er for stor», syter de, men de er ikke villige til å trene masse og spise sunt,''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun virkelig har ment å si at jenta er for kraftig tror jeg hun trenger å få justert brillestyrken, men jeg synes den modellen der ser veldig dvask ut. Hun er tynn som bare det, men hun trenger å trene litt, gjør hun. Det er det som skiller henne fra toppmodellene. De er ikke tynnere men MYE mer veltrente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...