Gjest Shira :o) Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 Er det noen som har bodd der? Vi skal på julemarkedet i år, som i fjor. Har lyst å prøve ett nytt hotel, og jeg har snust litt på Floor. Hvordan var rommene? 0 Siter
mum Skrevet 10. juli 2007 Skrevet 10. juli 2007 Jeg har ikke bodd der, men det ser jo flott ut:www.floorhotel.cz 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 10. juli 2007 Skrevet 10. juli 2007 Jeg har ikke bodd der, men det ser jo flott ut:www.floorhotel.cz Det så flott ut, og etter å ha studert kartet litt, fant jeg ut at beliggenheten var bra også. Så jeg har booket rom der nå ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.