Gå til innhold

Apropos jentesex


petter smart

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gurojenta

Så fordi jeg har en liten sexfantasi er det nødt til å gå sånn med meg også? Wake up, det blir for dumt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Så fordi jeg har en liten sexfantasi er det nødt til å gå sånn med meg også? Wake up, det blir for dumt!

Du tror det er en lien sexfantasi, men før du vet ordet av det har du kastet ut mannen din :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror det er en lien sexfantasi, men før du vet ordet av det har du kastet ut mannen din :-)

Ja, sånn kan det gå! ;-)

Bare tenk på hva som kan skje hvis hun fantaserer om S&M!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var ingen liten tøffel heller han der da! Finnes det normalt oppegående mennesker som godtar sånt fra partneren sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jancka1365381087

Han var ingen liten tøffel heller han der da! Finnes det normalt oppegående mennesker som godtar sånt fra partneren sin?

Neppe, dette må være en som er helt blåst i hue spør du meg. En ting er vel at dama finner ut at hu vil leve i et parforhold med ei anna dame, men da hadde vel en normal oppegående mann flytta for godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Har prøvd :)

Så fordi jeg har en liten sexfantasi er det nødt til å gå sånn med meg også? Wake up, det blir for dumt!

Måtte le av hele greia jeg, for dette er neppe en mann med alt han trenger i topplokket! Og hvis alle bifile jenter ender opp sånn så du for en verden vi hadde hatt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Han var ingen liten tøffel heller han der da! Finnes det normalt oppegående mennesker som godtar sånt fra partneren sin?

Jeg hadde ikke sovet på sofaen mens samboeren lå i dobbeltsenga med elskerinnen sin, såpass er sikkert. Da hadde nok begge blitt kastet rett ut.

Det verste er jo at når hun ville ha han tilbake så sa han ja. Det er tøffel det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Javel, og sånn tror du alle med bifile damer ender opp? Ha-ha:)

Selvfølgelig ikke, men noen må jo prøve å lage litt liv her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig ikke, men noen må jo prøve å lage litt liv her inne.

Artig å se svar fra folk som tar innlegget ditt hyperseriøst! *he he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Artig å se svar fra folk som tar innlegget ditt hyperseriøst! *he he*

Det er jo de som tar det seriøst som lager livet. Hvis alle skjønte at det var ment for å provosere og lage liv hadde det jo ikke skjedd stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo de som tar det seriøst som lager livet. Hvis alle skjønte at det var ment for å provosere og lage liv hadde det jo ikke skjedd stort.

Aha! En provokatør!! ;-)

Sikker på at du ikke er Maiken? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...