Gå til innhold

Sterilisering av mann


Maisis

Anbefalte innlegg

Sterilisering av mann

Hei. Mannen min ble sterilisert for to år siden og har forandret seg veldig etter det, Han er blitt sur og tverr og har sjelden lyst på sex. Jeg har trodd det var meg det var noe galt med siden han ikke har lyst på meg så ofte mer. Etter mange runder og mye mas fra meg så kom det fram at han ikke føler seg som en ordentlig mann lenger siden han ikke kan lage barn. Og mer vil han ikke si om det. Han vil ikke snakke om det i det hele tatt. Vi har barn fra før begge to og ett sammen. Han har vært den som ville sterilisere seg fordi han ikke ville ha flere barn, og det var vi begge enig i. Før hadde vi sex annenhver dag mens nå er det sjelden mer enn en gang i uka, avogtil mindre enn det. Han er "sint" fordi jeg er mer kåt enn han, og jeg er fortvilet fordi han ikke vil søke hjelp. Han har avogtil smerter i arrene etter steriliseringen når han får utløsning. Det er en kul på størrelse med en ert på hver side av pungen, like under huden der inngrepet ble gjort, og det er her han har vondt. Jeg har prøvd å oppmuntre han på alle måter jeg kan tenke meg og er stolt over at han gjorde det og det vet han. Jeg kan også nevne at han før han ble sterilisert hadde stor sexlyst og ble sur og sint hvis det gikk mer enn tre dager før vi hadde sex. Og var blid som en sol og som ingenting hadde hendt etter utløsning. Jeg er fortvilet og vet ikke hva jeg skal gjøre for å hjelpe mannen min. Jeg vil gjerne få tilbake mannen min som han var før steriliseringen og har tilogmed foreslått å gjøre om inngrepet. Legen som gjorde inngrepet hadde sagt at han bare kunne glemme å gjøre det om, selv om mannen min ikke hadde spurt om det. Han nekter å gå til lege eller å snakke med noen om det. Han sier det sikkert går over av seg selv. Men humøret hans blir faktisk bare værre. Jeg trenger sårt noen gode råd...– Maisis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...