en mann Skrevet 10. juli 2007 Skrevet 10. juli 2007 Bruker Windows XP. Vil fjerne noen programmer som dras i gang under oppstart av PC. Finner ikke hvor i registeret disse programmene ligger. Vet du hvor? Finnes det andre steder enn registeret/regedit der slike oppstartprogrammer ligger? 0 Siter
Gjest databerta Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Hva slags programmer er det som starter? Vet at en del chatteprogrammer har en tendens til å logge seg på av seg selv, hvis du ikke har gjort de rette innstillingene i programmet. Jeg hadde en gang i tiden et chatteprogram som et icq... den startet hele tiden og jeg fikk ikke slått av denne autostarten... msn kan også gjøre det, men her vet jeg det er mulig å slå av denne starten... ved å gå på verktøy-alternativer-generelt.. og slå av automatisk pålogging. Lykke til 0 Siter
petter smart Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Prøv kjør-msconfig. Der kan du fjerne haken på de fleste programmer som starter opp sammen med windows. 0 Siter
willow Skrevet 25. september 2007 Skrevet 25. september 2007 start-kjør- msconfig - enter da får du opp en lang liste med alt som starter opp automatisk, synlig som usynlige ting. jeg pleier å bruke denne linken http://www.processlibrary.com/ for å finne ut hva jeg trenger og ikke der inne. i dag fant jeg ut at en trojansk hest (virus-aktig sak) starter opp hver gang jeg setter på maskina. den er herved fjernet, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.