Gå til innhold

Plutselig sjenert!!


cathlin

Anbefalte innlegg

Jeg møtte noen folk i dag jeg aldri har møtt,,, og hva skjer....

jo, plutselig blir jeg kjempesjenert og begynner å mumle og svette og se ned..... Rød. Jeg skjelver ennå.

Herregud, trodde jeg var ferdig med det! Det er lenge siden jeg har blitt sånn. Blir helt satt oopp ned.

Skjer dette andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer av været; siden du ikke har noen annen mulighet til å få noe farge i ansiktet i dette været :-(

Useriøs hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer av været; siden du ikke har noen annen mulighet til å få noe farge i ansiktet i dette været :-(

Useriøs hilsen

Hehe.

forresten, Tror du det blir sommer og sol snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.

forresten, Tror du det blir sommer og sol snart?

Nei :-( Eller kanskje til helgen sa visst meterologen...

Tror du at sykkelen min har tenkt å oppføre seg når jeg lufter den? Enten hopper kjedet av, eller så får den en eller annen skrue løs :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei :-( Eller kanskje til helgen sa visst meterologen...

Tror du at sykkelen min har tenkt å oppføre seg når jeg lufter den? Enten hopper kjedet av, eller så får den en eller annen skrue løs :-(

Har du vært på butikken og fått stilt inn girene etter du kjøpte den? Smører du kjede og skurer? Gir du den massevis av ubetinget kjærlighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei :-( Eller kanskje til helgen sa visst meterologen...

Tror du at sykkelen min har tenkt å oppføre seg når jeg lufter den? Enten hopper kjedet av, eller så får den en eller annen skrue løs :-(

håper jeg du ikke lar den stå alene ute i regnet og ruste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært på butikken og fått stilt inn girene etter du kjøpte den? Smører du kjede og skurer? Gir du den massevis av ubetinget kjærlighet?

Det er litt smått med ubetinget kjærlighet om dagen, men jeg har fått etterjustert girene. Skal prøve å skru litt selv i morgen - stakkars sykkel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper jeg du ikke lar den stå alene ute i regnet og ruste.

Den får selvfølgelig lov til å hvile ut innendørs, hva tar du meg for!?! Hadde du tenkt å sende bekymringsmelding til sykkelvernet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den får selvfølgelig lov til å hvile ut innendørs, hva tar du meg for!?! Hadde du tenkt å sende bekymringsmelding til sykkelvernet?

Jeg måtte bare høre - for sikkerhets skyld.

Phu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt smått med ubetinget kjærlighet om dagen, men jeg har fått etterjustert girene. Skal prøve å skru litt selv i morgen - stakkars sykkel!

Den er kanskje bare litt sjenert. Det hjelper sikkert om du skrur og viser litt omsorg i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er kanskje bare litt sjenert. Det hjelper sikkert om du skrur og viser litt omsorg i morgen.

Den kan i det minste ikke rødme - eller det vil ikke syns i såfall, siden den allerede er knall rød!

Er du prektig og bruker hjelm når du sykler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kan i det minste ikke rødme - eller det vil ikke syns i såfall, siden den allerede er knall rød!

Er du prektig og bruker hjelm når du sykler?

Hehe. Godt fargevalg.

Jepp, jeg bruker selvfølgelig hjelm. Gjør ikke du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. Godt fargevalg.

Jepp, jeg bruker selvfølgelig hjelm. Gjør ikke du??

Jeg bruker hjelm på prektige dager, og så har jeg veldig lyst til å slutte med det... Synes jeg får mer vondt i nakken når jeg bruker hjelm, men jeg venner meg vel til det,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker hjelm på prektige dager, og så har jeg veldig lyst til å slutte med det... Synes jeg får mer vondt i nakken når jeg bruker hjelm, men jeg venner meg vel til det,

Ser ikke sammenhengen mellom bruk av sykkelhjelm - være prektig. Hm.

Tenkte ikke på at du har nakkeproblemer. Kanskje hvis du bandasjerer hodet med gassbind i stedet? Så går det bra. Gjør det! :-)

*omtenksom*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke sammenhengen mellom bruk av sykkelhjelm - være prektig. Hm.

Tenkte ikke på at du har nakkeproblemer. Kanskje hvis du bandasjerer hodet med gassbind i stedet? Så går det bra. Gjør det! :-)

*omtenksom*

Når jeg gjør ting slik som jeg synes jeg bør gjøre dem, så føler jeg meg vesentlig mer "prektig" enn når jeg ikke gjør det. Og siden jeg synes at også voksne bør bruke hjelm, så anser jeg meg prektig de dagene jeg tar på den hersens hjelmen!

Takker for omtanken, og vurderer hvorvidt lue kan gjøre nytten (forhindrer vel at det som måtte være av hjernemasse forblir inne i lua?).

God natt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg gjør ting slik som jeg synes jeg bør gjøre dem, så føler jeg meg vesentlig mer "prektig" enn når jeg ikke gjør det. Og siden jeg synes at også voksne bør bruke hjelm, så anser jeg meg prektig de dagene jeg tar på den hersens hjelmen!

Takker for omtanken, og vurderer hvorvidt lue kan gjøre nytten (forhindrer vel at det som måtte være av hjernemasse forblir inne i lua?).

God natt :-)

Jeg forbinder hjelm med sikkerhet, men jeg sykler kanskje mer aggressivt en deg;)

Uansett, vær forsiktig! Jeg blir bekymret for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forbinder hjelm med sikkerhet, men jeg sykler kanskje mer aggressivt en deg;)

Uansett, vær forsiktig! Jeg blir bekymret for deg.

Ok, jeg er enig i at det er sikkerhet som er mest dekkende :-(

Skal ta på hjelm nesten alltid heretter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...