cathlin 13 766 410 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg har et beger lettrømme, hvitløk og noen krydderurter. Går det an å lage dressing av det? (til salat, kylling) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AveM 0 0 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Du kan prøve deg fram med det du har. Jeg pleier i tillegg å ha i litt salt, persille, majones og noen dråper sitron. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin 13 766 410 Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Du kan prøve deg fram med det du har. Jeg pleier i tillegg å ha i litt salt, persille, majones og noen dråper sitron. Det skal jeg prøve. Takk for tips:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest liljana 0 0 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Det skal jeg prøve. Takk for tips:-) Dette er verdens beste dressing: 1 beger lettrømme, noen skjeer melonyoghurt, 1 "pose lettmajones" 2-3 pressede hvitløksfedd og litt pepper. Kan brukes til både fisk og kjøtt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.