Gå til innhold

Hare??


Tottlå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prust

[quote name=Shira :o)' timestamp='1184176607' post='3640876]

Hun er her, men er på ferie akkurat nå :o)

Hei du! Husker du i fjor sommer? Nå er vi igjen på Vestlandet, og skal trolig på stølen i morgen. Skal møte noen venner fra Kristiansand i den berømte rundkjøringen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! Husker du i fjor sommer? Nå er vi igjen på Vestlandet, og skal trolig på stølen i morgen. Skal møte noen venner fra Kristiansand i den berømte rundkjøringen :-)

Mine vestlandsopplevelser innebærer også alltid turer opp til stølen (eller stølene, det er flere av dem), samt besøk til nærmeste naboby som har hele to rundkjøringer - eller var det to trafikklys tro..?

Men jeg fikk faktisk to hele dager med solskinn i min uke på vestlandet !

Også er du heldig som er på ferie utenfor fotballsesongen dersom du også er i en bygd hvor fotball tillegges noe større mening enn hva som er vanlig i min hverdag. Å være tilskuer til 3.div kamper i øs pøsende regnvær og med et par timers kjøring hver vei, er litt i overkant...

God ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Mine vestlandsopplevelser innebærer også alltid turer opp til stølen (eller stølene, det er flere av dem), samt besøk til nærmeste naboby som har hele to rundkjøringer - eller var det to trafikklys tro..?

Men jeg fikk faktisk to hele dager med solskinn i min uke på vestlandet !

Også er du heldig som er på ferie utenfor fotballsesongen dersom du også er i en bygd hvor fotball tillegges noe større mening enn hva som er vanlig i min hverdag. Å være tilskuer til 3.div kamper i øs pøsende regnvær og med et par timers kjøring hver vei, er litt i overkant...

God ferie!

Her i bygda er det ski og alpint som er det store, så fotball i øsregn er noe vi holder på med hjemme i Kristiansand!

Utrolig kjedelig med slikt vær. Først hadde vi to uker med regn hjemme i Snadn, mens det var fint her - så kommer vi hit, og her har det regnet siden vi ankom på søndag :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shira :o)

Hei du! Husker du i fjor sommer? Nå er vi igjen på Vestlandet, og skal trolig på stølen i morgen. Skal møte noen venner fra Kristiansand i den berømte rundkjøringen :-)

Ja! :o)

Jeg har ikke vært i de trakter i sommer, men har planen om en tur i løpet av sommeren.

Kos dere på ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i bygda er det ski og alpint som er det store, så fotball i øsregn er noe vi holder på med hjemme i Kristiansand!

Utrolig kjedelig med slikt vær. Først hadde vi to uker med regn hjemme i Snadn, mens det var fint her - så kommer vi hit, og her har det regnet siden vi ankom på søndag :-(

Jeg sa på begynnelsen av sommeren at siden vi hadde så fint vær da, så skulle jeg ikke klage på været denne sommeren uansett hvor dårlig det ble. Det gjelder ikke lenger; jeg forestilte meg ikke at været kunne bli så "tungt" så lenge. Det verste er ikke egentlig alt regnet, men at det er så klamt hele tiden...

*minner meg selv på at jeg jo ikke skulle klage over været i sommer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

[quote name=Shira :o)' timestamp='1184176607' post='3640876]

Hun er her, men er på ferie akkurat nå :o)

Men nå er jeg hjemme igjen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Jeg sa på begynnelsen av sommeren at siden vi hadde så fint vær da, så skulle jeg ikke klage på været denne sommeren uansett hvor dårlig det ble. Det gjelder ikke lenger; jeg forestilte meg ikke at været kunne bli så "tungt" så lenge. Det verste er ikke egentlig alt regnet, men at det er så klamt hele tiden...

*minner meg selv på at jeg jo ikke skulle klage over været i sommer*

Her har vi vært kjempeheldige med været i dag - det har ikke regnet siden i morges - og vi har vært mye ute.

Men sola har vi ikke sett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi vært kjempeheldige med været i dag - det har ikke regnet siden i morges - og vi har vært mye ute.

Men sola har vi ikke sett...

I morgen skal vi ha FINT vær. Så nå gjelder det å komme seg til sengs slik at hele dagen blir utnyttet...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mista nikket

I morgen skal vi ha FINT vær. Så nå gjelder det å komme seg til sengs slik at hele dagen blir utnyttet...*s*

Lover du, fint vær altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jada! Er du? :)

Lenge siden jeg har vært her nå. Har begynt å jobbe fult nå, så det blir liten tid til surfing på nettet. Hihi. Hvordan står det til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Lenge siden jeg har vært her nå. Har begynt å jobbe fult nå, så det blir liten tid til surfing på nettet. Hihi. Hvordan står det til?

Er du ferdig med skolen? :D

Alt som før her. :) Nå er ferien over og jeg er sliten etter jobbhelg....

Håper du finner tid til å komme innom her av og til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...