Gå til innhold

Åndenes makt


Gjest spøkelsekladden

Anbefalte innlegg

Gjest spøkelsekladden

Jeg har siden jeg var liten vært fasinert av historier om spøkelser/det unaturlige, men enda ikke opplevd noe som ikke kan forklares.

Rundt meg skjer hører jeg stadig vekk om mennesker(kvinner) som opplever lyder/ser gjenferd. Samboeren min mener at hun hører lyder i leiligheten vår, uten at jeg har registrert noe. Venninnen hennes hevder at det samme skjer hjemme hos henne. Videre har samboeren og svigerinnen min opplevd rare drømmer/lyder på sommerstedet vårt, uten at min bror og jeg har registrert noe unormalt. Jeg jobber som tømrer og på forrige barnehage(helt ny) vi lagde så har personalet og barna opplevd skikkelser som sitter på benkene utenfor barnehagen...!!?

Er det meg som er unaturlig som ikke opplever det uforklarlige, eller er det bare kvinnene(i disse tilfellene) som er "unaturlige" som opplever dette?

Kom med dine historier og tanker rundt dette temaet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vekten87

jeg er også fasinert av slikt.. har en venninde og hennes mor har opplevd en hel hau med ting. merkelig at bare noen opplever ting.. men det er sykt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...