Gå til innhold

Millenium - Luftslottet som sprängdes

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Da har jeg jammen meg lest ut alle tre bøkene til Stieg Larsson - på rundt 700 sider hver - og de var bare knakende gode!!!!

Har vel aldri vært så fengslet av noen historie noen gang tidligere, og det var så utrolig tett og spennende skrevet at hver setning var betydningsfull.

Savnet imidlertid en person på slutten som jeg hadde forventet hadde dukket opp...

Anbefales på det varmeste! Og det gikk jättebra å lese svensk :-)

Skrevet

Åhhhhh din heldiggris. Vet du noe om når den 3. kommer på norsk? Jeg er ikke så stødig i svensk, men blir ventinga for lang kan det hende jeg kryper til korset. Utrolig gode bøker! Er så lei meg for at han døde. *snufs*

Skrevet

Åhhhhh din heldiggris. Vet du noe om når den 3. kommer på norsk? Jeg er ikke så stødig i svensk, men blir ventinga for lang kan det hende jeg kryper til korset. Utrolig gode bøker! Er så lei meg for at han døde. *snufs*

Den tredje kommer i slutten av november.

Skrevet

Æsj. Hvorfor måtte jeg lese dette innlegget da. Nå ble noe av spenningen ødelagt. :o(

Gjest prust
Skrevet

Æsj. Hvorfor måtte jeg lese dette innlegget da. Nå ble noe av spenningen ødelagt. :o(

Nei - jeg har IKKE avslørt noe. Det lover jeg! Valgte mine ord med omhu, nettopp for ikke å avsløre spenningen! Så ikke grrr lenger!

Skrevet

Nei - jeg har IKKE avslørt noe. Det lover jeg! Valgte mine ord med omhu, nettopp for ikke å avsløre spenningen! Så ikke grrr lenger!

Joda, sjefen min har også kommet med noen nesten-avsløringer så jeg er temmelig sikker på hvem du snakker om. Så det så. ;o) Hun var dog ikke helt ferdig med boka da hun sa det så jeg visste ikke sikkert.

Gjest prust
Skrevet

Joda, sjefen min har også kommet med noen nesten-avsløringer så jeg er temmelig sikker på hvem du snakker om. Så det så. ;o) Hun var dog ikke helt ferdig med boka da hun sa det så jeg visste ikke sikkert.

Tror ikke hun og jeg tenker på den samme. Bare en bitteliten detalj, skjønner du.

Hiv deg over den på svensk da!

Skrevet

Tror ikke hun og jeg tenker på den samme. Bare en bitteliten detalj, skjønner du.

Hiv deg over den på svensk da!

Jeg står veldig langt fremme på ventelista på den norske så jeg tror jeg venter jeg, får den nok så fort den er i hus hos oss. :o)

Gjest prust
Skrevet

Jeg står veldig langt fremme på ventelista på den norske så jeg tror jeg venter jeg, får den nok så fort den er i hus hos oss. :o)

OK.Gled deg! Jeg stod på 10. plass på ventelista på den svenske på biblioteket, hvilket betydde at jeg ikke ville fått den før langt ut på høsten. Så jeg kjøpte den :-)

Jeg er liksom helt utladet i dag, når jeg ikke har mer Millenium å lese på.... Går og tenker på historien hele tiden, og lurer på "hvordan det går" med de ulike personene :-)

Skrevet

OK.Gled deg! Jeg stod på 10. plass på ventelista på den svenske på biblioteket, hvilket betydde at jeg ikke ville fått den før langt ut på høsten. Så jeg kjøpte den :-)

Jeg er liksom helt utladet i dag, når jeg ikke har mer Millenium å lese på.... Går og tenker på historien hele tiden, og lurer på "hvordan det går" med de ulike personene :-)

Vi har noen få av den svenske utgaven, men vil selvsagt kjøpe mange av den norske, så gode og populære som bøkene hans har blitt. :o)

Skrevet

Den tredje kommer i slutten av november.

*vurderer sterkt å kjøpe svensk:D*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...