Gjest designerbillen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg har kjøpt et par solbriller i utlandet av merket Dior. Har kvittering. Men bare etter en uke fikk de store skrammer på det ene glasset. Jeg har kun hatt de på og oppbevart de i hardcase. Fatter ikke hvordan det har gått for seg og vil gjerne reklamere. Siden de kostet omlag 2000 kroner synes jeg det er for dårlig. Spørsmået mitt er, har jeg noen rettigheter? Jeg har jo kvittering og ekthetsgaranti og dette er jo et verdensomspennende marked... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guccitakk Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Det enkleste må vel være å forhøre seg hos en forhandler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Med mindre du har gått på trynet med brillene på, må det jo ha skjedd noe mer med dem enn det du forteller. De får ikke skrammer i glassene av å ligge i etuiet. De er ofte veldig service-mindede i de bedre forretningene, jeg ville forsøkt meg f.eks. på Krogh Optikk. Tviler vel på om du får nye der, men de kan i det minste antakelig fortelle deg hva du kan gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kragens Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Du får ikke nye briller når det er riper i de, kunden er selv ansvarlig for det. Selv om du mener de har kommet av seg selv 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.