Gå til innhold

God dag, god dag -


Gjest Elextra

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Dette her er metereologisk institutt, vi kan melde nå at regnet snart tar slutt, og det blir sol, sol, sol!

:=)

Hehe, gammel 70-tallsslager som surrer rundt i hodet på en feriemoden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:-)

Husker den låten! :-)

Bedre å få den på hjernen enn "Det skulle ha vært sommer nå med fuglesang..." og "Når jeg titter opp mot him'len ser jeg skyer og fugler som trekker mot syd, rundt i alle gater ser jeg paraplyer, jeg vet hva dette betyr...." ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

:-)

Husker den låten! :-)

Bedre å få den på hjernen enn "Det skulle ha vært sommer nå med fuglesang..." og "Når jeg titter opp mot him'len ser jeg skyer og fugler som trekker mot syd, rundt i alle gater ser jeg paraplyer, jeg vet hva dette betyr...." ;-)

Ja, får en deilig, nostalgisk sommerfølelse, med reiseradio, bølgeskvulp og måkeskrik av den "goddag"-sangen! :-)

Kjenner bare den første av de to du nevner. Hjemme hos oss går det mer i "sikk sakk, det drypper på tak" for tiden. Hadde blitt skikkelig værsyk om jeg hadde hatt ferie, sånn sett helt ok å jobbe nå :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, får en deilig, nostalgisk sommerfølelse, med reiseradio, bølgeskvulp og måkeskrik av den "goddag"-sangen! :-)

Kjenner bare den første av de to du nevner. Hjemme hos oss går det mer i "sikk sakk, det drypper på tak" for tiden. Hadde blitt skikkelig værsyk om jeg hadde hatt ferie, sånn sett helt ok å jobbe nå :-).

Den siste er "En sommer er over" med Kirsti Sparbo....

Reiseradioen, ja, det er så herlig om sommeren å sitte ute med kaffe og avis og reiseradioen! *drømmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Den siste er "En sommer er over" med Kirsti Sparbo....

Reiseradioen, ja, det er så herlig om sommeren å sitte ute med kaffe og avis og reiseradioen! *drømmer*

"Det skulle ha vært sommer nå, med sol og stjerner, blomster små"

*nynner på en annen gammel poetisk slager*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det skulle ha vært sommer nå, med sol og stjerner, blomster små"

*nynner på en annen gammel poetisk slager*

Oi, en gammel rar sang som jeg IKKE kan?! *forundret*

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke!? *sjokkert* - Ellen Nikolaysen MGP 1975 elns?

Men det var jo den jeg siterte her tidligere!! ;-) Husker ikek akkurat det du siterer, men det med fuglesang som jeg skrev;-)

undret meg litt over at det var TO sanger som begynte med 'det skulle ha vært sommer nå';-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Men det var jo den jeg siterte her tidligere!! ;-) Husker ikek akkurat det du siterer, men det med fuglesang som jeg skrev;-)

undret meg litt over at det var TO sanger som begynte med 'det skulle ha vært sommer nå';-)

Herreg*d, jeg trenger visst ferie.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Nabogutten på 8 var hos oss på overnatting her en kveld i forrige uke - og jeg tok helt av med den sangen mens han var der. Guttene fikk fyllstendig latterkrampe da jeg sang av hele min sjel og all min forstand om været :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...