Gjest Elextra Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Dette her er metereologisk institutt, vi kan melde nå at regnet snart tar slutt, og det blir sol, sol, sol! :=) Hehe, gammel 70-tallsslager som surrer rundt i hodet på en feriemoden 0 Siter
morsan Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 :-) Husker den låten! :-) Bedre å få den på hjernen enn "Det skulle ha vært sommer nå med fuglesang..." og "Når jeg titter opp mot him'len ser jeg skyer og fugler som trekker mot syd, rundt i alle gater ser jeg paraplyer, jeg vet hva dette betyr...." ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 :-) Husker den låten! :-) Bedre å få den på hjernen enn "Det skulle ha vært sommer nå med fuglesang..." og "Når jeg titter opp mot him'len ser jeg skyer og fugler som trekker mot syd, rundt i alle gater ser jeg paraplyer, jeg vet hva dette betyr...." ;-) Ja, får en deilig, nostalgisk sommerfølelse, med reiseradio, bølgeskvulp og måkeskrik av den "goddag"-sangen! :-) Kjenner bare den første av de to du nevner. Hjemme hos oss går det mer i "sikk sakk, det drypper på tak" for tiden. Hadde blitt skikkelig værsyk om jeg hadde hatt ferie, sånn sett helt ok å jobbe nå :-). 0 Siter
morsan Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Ja, får en deilig, nostalgisk sommerfølelse, med reiseradio, bølgeskvulp og måkeskrik av den "goddag"-sangen! :-) Kjenner bare den første av de to du nevner. Hjemme hos oss går det mer i "sikk sakk, det drypper på tak" for tiden. Hadde blitt skikkelig værsyk om jeg hadde hatt ferie, sånn sett helt ok å jobbe nå :-). Den siste er "En sommer er over" med Kirsti Sparbo.... Reiseradioen, ja, det er så herlig om sommeren å sitte ute med kaffe og avis og reiseradioen! *drømmer* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Den siste er "En sommer er over" med Kirsti Sparbo.... Reiseradioen, ja, det er så herlig om sommeren å sitte ute med kaffe og avis og reiseradioen! *drømmer* "Det skulle ha vært sommer nå, med sol og stjerner, blomster små" *nynner på en annen gammel poetisk slager* 0 Siter
morsan Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 "Det skulle ha vært sommer nå, med sol og stjerner, blomster små" *nynner på en annen gammel poetisk slager* Oi, en gammel rar sang som jeg IKKE kan?! *forundret* ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Oi, en gammel rar sang som jeg IKKE kan?! *forundret* ;-) Ikke!? *sjokkert* - Ellen Nikolaysen MGP 1975 elns? 0 Siter
morsan Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Ikke!? *sjokkert* - Ellen Nikolaysen MGP 1975 elns? Men det var jo den jeg siterte her tidligere!! ;-) Husker ikek akkurat det du siterer, men det med fuglesang som jeg skrev;-) undret meg litt over at det var TO sanger som begynte med 'det skulle ha vært sommer nå';-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Men det var jo den jeg siterte her tidligere!! ;-) Husker ikek akkurat det du siterer, men det med fuglesang som jeg skrev;-) undret meg litt over at det var TO sanger som begynte med 'det skulle ha vært sommer nå';-) Herreg*d, jeg trenger visst ferie. 0 Siter
morsan Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Herreg*d, jeg trenger visst ferie. Jeg også, og den starter i morgen ettermiddag! :-D *tjohoooo* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Nabogutten på 8 var hos oss på overnatting her en kveld i forrige uke - og jeg tok helt av med den sangen mens han var der. Guttene fikk fyllstendig latterkrampe da jeg sang av hele min sjel og all min forstand om været :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.