Gå til innhold

gravid?


Gjest crest

Anbefalte innlegg

Gjest crest

Hei, regner med at det kommer mange slike spm inn. Men er meget undrende... jeg er ei jente på 22 år, som går på ppiller. Jeg kan ikke si at jeg er så flink til å huske på de, men de blir tatt, noen ganger kan d gå 2 dager i mellom. nå i d siste har jeg vært så trett, kan sove hvor som helst kjenner det ut som. Jeg har også vært litt kvalm (men lurer om d kan ha sammenheng m at det er varmt og lite væske). Har også den siste tiden hatt litt press i magen/underlivet, ligner menssmerter. mensen hadde jeg for en uke siden, selv om den var noe kortere og ikke like mye. Er også mye mer opphisset enn vanlig...om det kan ha noen sammenheng...? er seksuell aktiv hver helg når kjæresten er hjemme, prevensjon er bare ppiller.. har tatt test, den var neg... så jeg lurer på hva som skjer her...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest togli

Ojsann, skjønner ikke at du tør å ikke ta pillene regelmessig!! Svært mange blir gravide på den måten... Du kan tidligst teste deg en mnd etter siste mens' første dag. Noen må vente litt lengre enn det også.

Det er vel relativt store sjanser for at du kan være gravid hvis du ikke tar pillene hver eneste dag til omtrent samme tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må vente et par uker fra befruktning til du evt. tester positivt.

Og hvis du ikke klarer å ta pillene som du skal er det bedre med en annen type prevensjon kanskje? Sprøyte? Plaster? Kondom? P-ring? Evt. bruk mobilen og legg inn daglig alarm på et bestemt tidspukt og ta pillen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...