Gå til innhold

angst


sylvia8

Anbefalte innlegg

Hei,jeg lider veldig mye av angst. Det er all slags angst. Forventningsangst,dødsangst,bekymringsangst osv. Særlig ved leggetid,kjenner jeg at den kommer. Jeg føler at hjerte hopper over slag,det brenner under huden,prikker i armene,pustevansker,svette og veldig høy puls. Jeg snakket med legen min og han satte meg på 45 mg remeron. Jeg har tatt medisinen i ca 3 mnd. nå,og føler ikke at jeg har blitt bedre. Det føles ut som om angsten finner nye veier å skremme meg på hele tiden. Har prøvd psykolog,men det hjalp ikke. Problemet oppstod for over ett år siden da min far døde brått av hjerteinnfarkt. Jeg lurer da på om det er noen som kan gi meg gode råd. Har prøvd sunn mat,trening,pusteteknikker osv. Er det farlig å ta blomster medisin(bach`s) i tillegg til remeron?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xbellax

er det din fars akutte bortgang som har satt seg fast i deg.

av og til forstår jeg ikke psykiatrien og dens evinnelige trang til å medisinere bort alt som er plagsomt. dette er angst, angst er symptomer på at du ikke har det bra. lytt til dem, gjør endringer og bruk tid, - det endrer seg ikke over natten.

når du får angst -skriv. skriv før, under og etter. skriv hva som skjer med deg, hva du føler, hva du er redd for og hvordan du er når den (angsten) forlater deg. har du forsøkt lavendel fotbad/hel bad, spaserturer samt mer fysisk trening, omlegging av kostholdet i forb. med for mye sukker/koffein på kveldene, og ikke minst samtaler både om din far ..og din egen nåtid/fremtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...