Gjest lysegrønt 0 0 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg prøver meg på å spørre helt på nytt da jeg ikke fikk noe svar på mitt oppfølgingsspørsmål. Hvis du ikke vet noe svar ville jeg satt stor pris på å få vite det også. Kan man ha tilbakevendende depresjon _og_ dystymi? Hvis ja, kan det likevel hende at den tilbakevendende depresjonen er av den sorten stemningsstabiliserende hjelper mot? Jeg skulle så veldig gjerne hatt svar på dette, men ingen virker å kunne gi meg noe fornuftig svar, eller for så vidt noe svar i det hele tatt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Kan man ha tilbakevendende depresjon _og_ dystymi? S: Ja, det kan man ha. Hvis ja, kan det likevel hende at den tilbakevendende depresjonen er av den sorten stemningsstabiliserende hjelper mot? S. Ja, det er mulig. Jeg kan derimot ikke svare på om _du_ har en slik type tilbakevendende depresjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lysegrønt 0 0 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Kan man ha tilbakevendende depresjon _og_ dystymi? S: Ja, det kan man ha. Hvis ja, kan det likevel hende at den tilbakevendende depresjonen er av den sorten stemningsstabiliserende hjelper mot? S. Ja, det er mulig. Jeg kan derimot ikke svare på om _du_ har en slik type tilbakevendende depresjon. _Det_ skjønner jeg at du ikke kan :-) Tusen takk for svaret. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.