Gå til innhold

Hvor kan jeg få tegnet badet jeg skal pusse opp?


trubaduren

Anbefalte innlegg

Skal få renovert badet. Skal rive en vegg slik at badet blir ca 7 kvadrat. Er ikke så flink å tenke praktisk med tanke på innredning, hvor de forskjellige ting skal være. Hvem kan jeg få tegne badet slik at det blir mest mulig praktisk? Spurte på en slik butikk som selger bad, men de var så travle. Skal ha vaskemaskin og tørketrommel på badet. Skal lage meg et prisoverslag på hva dette kan komme på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes mange baderomsbutikker som har tegneprogram nå. Da får du tegnet badet, og så følger det med prisoverslag som henger sammen med tegningen.

Om du går inn på Compusoft.no så ser du hvordan slike tegninger kan se ut. (De selger tegneprogrammet som er i bruk i en del baderomsbutikker)

Mener at Comfortkjeden og Bademiljø averterer med at de har tegneprogram i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...