Gå til innhold

Slank...


Gjest JDK

Anbefalte innlegg

Jeg skulle ønske jeg var slank jeg... tenk bare å kunne gå opp til en søt jente, så kunne du merke at hun likte det hun så...

Har gått bra med slanking i det siste. Men bare ikke de siste dagene... blir helt deprimert jeg, føler at jeg kanskje aldri "kommer i mål"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest doleridolera

Jeg har i mine 3 siste forhold vært sammen med mannfolk på over 100 kg, den største ca 110 kg. Alle litt bamsete kroppslig sett, ikke enorme muskler og ikke en høyde som forklarer den høye vekten. Liker bedre litt å ta i enn en syltynn flis, men syns det selvsagt er positivt om vedkommende tar vare på helsa. Er normalbygd selv. Ikke bare juster vekta, men selvbildet også så går det nok lettere med damene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gått bra med slankingen, bare ikke de siste dagene. - Det er vel egentlig positivt? Har du mer enn et par kilo som skal bort må du regne med at det går tregt/er vanskelig i perioder. Hvis du nå klarer å fortsette i stedet for å gi opp og begynne å dytte innpå kommer du i mål til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått bra med slankingen, bare ikke de siste dagene. - Det er vel egentlig positivt? Har du mer enn et par kilo som skal bort må du regne med at det går tregt/er vanskelig i perioder. Hvis du nå klarer å fortsette i stedet for å gi opp og begynne å dytte innpå kommer du i mål til slutt.

Joa, sånn "fornuftig sett" så er det vel bra... er bare det at jeg føler meg så kvalm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slanking er ikke lett, det skal mye selvdisiplin til.

Men hvis dette betyr så mye for deg, hvorfor legger du ikke helt om matinntaket ditt og ikke minst begynner å trene?

Tren styrke og få en atletisk og flott kropp. Du har samme mulighetene til det du som alle andre. Men det kreves mye og ikke minst være tålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slanking er ikke lett, det skal mye selvdisiplin til.

Men hvis dette betyr så mye for deg, hvorfor legger du ikke helt om matinntaket ditt og ikke minst begynner å trene?

Tren styrke og få en atletisk og flott kropp. Du har samme mulighetene til det du som alle andre. Men det kreves mye og ikke minst være tålmodig.

Vel, alle kan vel drømme om en "skikkelig flott" kropp av og til... men sånn egentlig er ikke DET så viktig for meg. Det som er er at jeg faktisk er mer enn bare "lubben"...

Bare jeg får fjernet alt det ekstra fettet i ansiktet er jeg fornøyd jeg... det er pga det jeg føler meg stygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, alle kan vel drømme om en "skikkelig flott" kropp av og til... men sånn egentlig er ikke DET så viktig for meg. Det som er er at jeg faktisk er mer enn bare "lubben"...

Bare jeg får fjernet alt det ekstra fettet i ansiktet er jeg fornøyd jeg... det er pga det jeg føler meg stygg.

Fettet i ansiktet blir borte hvis du slanker bort resten, det henger sammen:-)

Vi mennesker kan gjøre nesten så og si alt vi ønsker, bare viljen og gjennomføringsevnen er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kontraintuitivt et dilemma

Fettet i ansiktet blir borte hvis du slanker bort resten, det henger sammen:-)

Vi mennesker kan gjøre nesten så og si alt vi ønsker, bare viljen og gjennomføringsevnen er der.

Er enig i det. Jeg bare frykter at jeg kommer til å miste viljen i fremtiden (det er jo ikke gjort på en uke). For det blir jo verre og verre å gå ned, ettersom man blir mindre og mindre overevktig.

I alle fall om man ikke har vært så overvektig at man ikke har muligheter til å kunne trene. Og det har jeg jo aldri vært.

Jeg syns nemlig jeg er altfor dårlig til å "holde ut", om noe viser seg å bli mer vanskelig...

Men også DET er det jo selvsagt mulig å bestemme seg for å bekjempe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...