Gjest tromsøjenta21 0 0 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hei! Skal kanskje begynne på lamictal, men er ikke bipolar?! (i følge psykologen). Hva kan da grunnen være til denne typen medisinering ? Virker lamictal mot anna enn bipolar lidelse ? Går også på fontex og zypreksa. Depresjon, angst, dissosiering, tomhetsfølelse, sf ++ Jeg skjønner ikke dette... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xbellax 0 0 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hovedsakelig for bipolare men gies også ved andre diagnoser, gjerne litt "diffuse" symptomer som "tomhet" slik du beskriver, og gjerne der endel medisiner er brukt før uten hell. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tromsøjenta21 0 0 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hovedsakelig for bipolare men gies også ved andre diagnoser, gjerne litt "diffuse" symptomer som "tomhet" slik du beskriver, og gjerne der endel medisiner er brukt før uten hell. Oki,takk Vet du hvorfor/hvordan lamictal virker mot f.eks. tomhetsfølelse da? Trodde det bare virket ved å stabilisere svingninger jeg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Majja Kr. 0 0 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 lamictal gir de jo til alle. universalmedikament. slik som zyprexa. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xbellax 0 0 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Oki,takk Vet du hvorfor/hvordan lamictal virker mot f.eks. tomhetsfølelse da? Trodde det bare virket ved å stabilisere svingninger jeg! Nei det vet jeg ikke. Jeg tenker mer det er den type tilstand hvor tomhet også ofte forekommer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.