Gå til innhold

Hvorfor lamictal! NHD:)


Gjest tromsøjenta21

Anbefalte innlegg

Gjest tromsøjenta21

Hei!

Skal kanskje begynne på lamictal, men er ikke bipolar?! (i følge psykologen). Hva kan da grunnen være til denne typen medisinering ? Virker lamictal mot anna enn bipolar lidelse ? Går også på fontex og zypreksa.

Depresjon, angst, dissosiering, tomhetsfølelse, sf ++

Jeg skjønner ikke dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xbellax

Hovedsakelig for bipolare men gies også ved andre diagnoser, gjerne litt "diffuse" symptomer som "tomhet" slik du beskriver, og gjerne der endel medisiner er brukt før uten hell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tromsøjenta21

Hovedsakelig for bipolare men gies også ved andre diagnoser, gjerne litt "diffuse" symptomer som "tomhet" slik du beskriver, og gjerne der endel medisiner er brukt før uten hell.

Oki,takk :) Vet du hvorfor/hvordan lamictal virker mot f.eks. tomhetsfølelse da? Trodde det bare virket ved å stabilisere svingninger jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

Oki,takk :) Vet du hvorfor/hvordan lamictal virker mot f.eks. tomhetsfølelse da? Trodde det bare virket ved å stabilisere svingninger jeg!

Nei det vet jeg ikke. Jeg tenker mer det er den type tilstand hvor tomhet også ofte forekommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...