Gå til innhold

Livrett for GU


Gjest Anonym nå7

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym nå7

Jeg er 28 år, jeg har aldri tatt celleprøve i hele mitt lv, aldri vært til GU heller. Jeg er livredd for dette. Bare tanken på å bestille en time og vite hva som skal skje synes jeg er grusom. Tenk om de finner noe galt, tenk om ikke alt er som det skal. Hva er deres beste råd for å endelig klare å bestille en slik time?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Ler litt nå - leste overskriften din og tenkte: "Hvem har GU som livrett??" ;-)

*forsøker å ikke le for høyt av denne skrivefeilen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Skal svare skikkelig også.

Jeg syntes at du burde bestille time hos en spesialist i gynekologi, og ikke en allmenpraktiserrende lege. Så bør du absolutt fortelle at du ikke har hatt en GU før og at du er redd.

Da får legen muligheten til å "snakke deg gjennom" prosesen.

Det er svært lite sannsynlig at de finner noe galt med deg. Du er en ung dame, og de fleste av oss er friske.

En GU behøver ikke å være vondt, så lenge de bruker nok glidemiddel og forteller deg hva som skjer, så går det fint. Det kan jo hende at du kan be om å få en beroligene tablett i forkant også, slik at du får hjelp til å slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym nå7

Ler litt nå - leste overskriften din og tenkte: "Hvem har GU som livrett??" ;-)

*forsøker å ikke le for høyt av denne skrivefeilen*

Beklager, det be jo helt sykt egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler litt nå - leste overskriften din og tenkte: "Hvem har GU som livrett??" ;-)

*forsøker å ikke le for høyt av denne skrivefeilen*

;-) Stusset jeg også *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...