Gå til innhold

Forelsket i venn


sos

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med overgang fra vennskap til kjæreste?

Er i begynnelsen av 30 årene...og har fått øynene opp for en venn fra barndommen.

Vi har hatt sex et par ganger-bra sex og også ligget våkne i de sene nattetimer, og snakket om 'alt' unntatt 'oss'.

Vet han har sagt tidligere at han ikke er god på å sjekke, og tror nok at dette ligger på mine skuldre. Redd for å virke for pågående, men vil heller ikke vente for lenge.

Vet at venner kan ha sex og det betyr nødvendigvis ingenting, men det er vel likevel naturlig å si noe enten den ene eller andre veien eller?

Noen gode råd med på veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Skjekkingen er vel strengt tatt overstått allerede, eller? ;-)

Jeg tror du kan anta at han er interessert, ellers hadde han ikke kommet tilbake etter første gangen.

Han er sikkert like usikker som deg på hvordan han skal ta dette videre.

Bare si det som det er: "jeg er i ferd med å bli forelsket i deg, jeg".

La det stå til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjekkingen er vel strengt tatt overstått allerede, eller? ;-)

Jeg tror du kan anta at han er interessert, ellers hadde han ikke kommet tilbake etter første gangen.

Han er sikkert like usikker som deg på hvordan han skal ta dette videre.

Bare si det som det er: "jeg er i ferd med å bli forelsket i deg, jeg".

La det stå til!

Ja, men det gikk 4-5 mnd i mellom. Jeg hørte vage rykter om at han hadde noe på en gang med en annen jente. Men han sa til meg at det var totalt useriøst og skjønte ikke hvordan en fjær kunne bli til så mange høns. Dessuten har jeg nettopp avsluttet et 'fuckbuddy' forhold så dette har vært en prosess hvis du skjønner hva jeg mener...nå har jeg mistet helt kontrollen og føler meg som en tenåring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Ja, men det gikk 4-5 mnd i mellom. Jeg hørte vage rykter om at han hadde noe på en gang med en annen jente. Men han sa til meg at det var totalt useriøst og skjønte ikke hvordan en fjær kunne bli til så mange høns. Dessuten har jeg nettopp avsluttet et 'fuckbuddy' forhold så dette har vært en prosess hvis du skjønner hva jeg mener...nå har jeg mistet helt kontrollen og føler meg som en tenåring...

AH, da stiller det seg jo litt anderledes.

Jeg er nå likevel en tilhenger av ærlighet jeg, da. Det har stort sett gitt meg klarhet når jeg har vært forvirra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest no name idag

AH, da stiller det seg jo litt anderledes.

Jeg er nå likevel en tilhenger av ærlighet jeg, da. Det har stort sett gitt meg klarhet når jeg har vært forvirra...

er denne vennen i et forhold eller ikke? det hadde jeg ville funnet ut først? bor de f.eks sammen? hadde ønksa å finne ut litt mer for å ikke hoppa i salaten og blitt såra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er denne vennen i et forhold eller ikke? det hadde jeg ville funnet ut først? bor de f.eks sammen? hadde ønksa å finne ut litt mer for å ikke hoppa i salaten og blitt såra..

Nei, han er ikke i noe forhold. Har spurt han så og si direkte om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...