Gå til innhold

Har han lest mld`ene mine?


Gjest har du peiling på dette?

Anbefalte innlegg

Gjest har du peiling på dette?

Min nye type fikk låne mobilen min noen timer her en dag, og ettersom det ikke var planlagt rakk jeg ikke å sensurere den for anledningen.

Hadde endel mld lagret under, lagrede meldinger, fra diverse ekser o.l.

I dag la jeg merke til at alle de hadde endret dato og klokkelett til et tidspunkt den dagen han lånte mobilen min, og også gjeldende dato. Alle disse mld`ene var jo gamle.. Skjønner ikke dette jeg.. Det er en sony ericsson..

Har jo ikke lyst å lage en sak av dette, men leser han meldingene mine så er han nok ganske på vei ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At han er på vei ut hvis han leser meldingene dine, skjønner jeg. Men jeg mener også at du skulle ha vært på tur ut hvis du har meldinger du må sensuere før han evt ser dem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en Sony Ericsson k8001. Drittelefon, for å si det rett ut. Skal levere den inn for tredje gang nå etterpå, og satser på å få ny... det er noe galt med software'n hele tida, og for et par dager siden var den vanskelig å slå på. Da det plutselig gikk, var klokkeslettet forandret, og mange av bildene slettet.

Nå har jeg fått beskjed om at det er "konfigurasjonsfeil" på den, og at jeg må kontakte servicested. Skal gjøre det nå, og si hva jeg mener om den saken...

Forøvrig er det ikke spesielt tillitsvekkende at typen din leser meldingene dine, de er private. Hvilken interesse skulle han ha av å skifte et klokkeslett på ei melding?! Det er nesten så jeg tror telefonen din har spilt deg også et puss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Er det mulig å endre datoene og klokkeslettet på meldinger som ligger på en telefon? Det er i så fall mer enn jeg visste.

Skjønner uansett ikke hvorfor han evt. skulle endre datoene. Det har ingen hensikt og vil gjøre at du mistenker at han har lest meldingene.

Det er uansett uakseptabelt å ha meldinger fra exer o.l. som må sensureres før man låner bort mobilen til kjæresten sin.

Er jeg på bærtur hvis jeg tipper at du er svært ung?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest har du peiling på dette?

Er det mulig å endre datoene og klokkeslettet på meldinger som ligger på en telefon? Det er i så fall mer enn jeg visste.

Skjønner uansett ikke hvorfor han evt. skulle endre datoene. Det har ingen hensikt og vil gjøre at du mistenker at han har lest meldingene.

Det er uansett uakseptabelt å ha meldinger fra exer o.l. som må sensureres før man låner bort mobilen til kjæresten sin.

Er jeg på bærtur hvis jeg tipper at du er svært ung?

Det er ikke det at jeg tror at han har endret datoene med vilje, men poenget er at datoene er blitt endret til et tidspunkt han hadde tlf. Kanskje han bare kom borti noe mens han leste de eller noe.. Jeg er ikke ung nei. Men jeg hadde jo glemt at jeg hadde de meldingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Piriion

Om han bare har lest dem, endres ikke dato eller klokkeslett. Har han derimot videresendt dem, gått inn for å redigere dem e.l, endres dato og klokkeslett til tidspunktet dette ble gjort.

Men HAN er på tur ut om han har lest dem? Hva med deg da, som har tatt vare på masse meldinger fra exer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må bare si meg enig med de som sier at du er "på vei ut" om du har meldinger på mobilen som må sensureres før kjæresten din kan se dem!

Da ser jeg bort fra personlige meldinger fra venninner, for det blir noe helt annet enn meldinger fra ekser og andre menn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...