Gå til innhold

UL og Jobb


Gjest astrid00

Anbefalte innlegg

Gjest astrid00

Hei, har et par spørsmål.. Når kan jeg få UL? Aner ikke hvor langt jeg er på vei... men mellom 8-10 uker.Har ikke vært til legen, fikk ikke time før i begynnelsen av august, da vil jeg være ca 12 uker på vei.

Et annet spørsmål: Skal søke jobb, når forteller jeg at jeg er gravid? Er redd for ikke å få jobben pga det. Er klar over at det ikke er lov, men i denne "bedriften" er det lett å dekke over det pga maaange søkere...Kan jeg vente til jeg har fått jobben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanlig å ikke sette opp gravide til første legetime før uke 10-12. Den vanlige ultralyden får du en gang mellom uke 17 og 19.

Når det gjelder jobbsøking så er det kjempevanskelig. Jeg klarer ikke å lande ned på noen avgjørelse som kan hjelpe deg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...