Gå til innhold

Bulgaria eller Kroatia?

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Jeg og kjæresten har planer om å få til en liten ferie sammen. Blir mest sannsynlig 1 uke.

Vi har tenkt på både Kroatia og Bulgaria, men leste nå at kroatia nesten bare har steinstrender? Stemmer det? Vil gjerne ha sandstrand.

Så også et gammelt innlegg på en annen diskusjonsside at bulgaria har ustabilt vær og er litt kjøligere i august/september. Blir mest sannsynlig i månedsskiftet.

Vil gjerne på et litt roligere sted, med koselige restauranter, butikker, små handlegater, i nærheten av sandstrand. Ikke for mye nattklubber/discoteker.

Tips?

Skrevet

Jeg har bare vært i Kroatia, og det stemmer at det stort sett er steinstrender. Jeg syns ikke det gjorde noe og vi leide solsenger på stranden, det er selvfølgelig ikke noe særlig å ligge rett på bakken. Vannet var krystallklart og varmt (var i august), og så ikke snurten av maneter e.l. i vannet. En stor fordel med steinstrendene var at man slipper all sanden man får med seg inn på rommet, i klærne, håret osv.

fei1365380229
Skrevet

Jeg hadde garantert dratt til Kroatia. Ja, det er steinstrender der, men i motsetning til i Bulgaria er det utrolig god mat og vin. Et fantastisk hyggelig folk som lar deg være i fred. Masse fin natur å se og krystallklart vann.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...