Gå til innhold

Hun er for trang


Gjest Håpefull21

Anbefalte innlegg

Gjest Håpefull21

Hei! Jeg skulle ha sex med kjæresten min for første gang denne uken. Vi har vært sammen flere år, men har ventet med sexen. En av årsakene er at hun har vært redd for at hun er for trang, og at det skal gjøre vondt. Derfor hadde vi også kjøpt inn kondomeriets beste glidemiddel. Vi prøvde både at hun satt oppå, og vanlig misjonær, men det gjorde veldig vondt for henne, så det endte med at jeg ikke kom ordentlig inn. Når jeg prøvde med først en finger, så to, merket jeg at det var ganske trangt allerede med to fingre. Jeg vil vel tro forspillet har noe med saken å gjøre, det varte en koselig halvtime. Så da er spørsmålet om det er noe å gjøre? Om det er mulig å "utvide". Det må det jo nesten være siden det en gang skal være mulig å få en unge ut derfra:) Men i såfall hvordan? Hun har ikke onanert noe særlig tidligere. Jeg har hatt samleie med en annen jente, men det er vel 5-6 år siden. Da var det ikke noe problem. Jeg er nå 21, hun er like gammel. På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest en sjekk hos legen

Hun er vel fortsatt redd for at det skal gjøre vondt, og da gjør det vondt uansett. Hun er avhengig av å slappe av og være kåt for at det skal gå bra, spenner hun seg, gjør det vondt.

Hun kan jo bestille en legetime, for sjekk og evt resept på sikker prevensjon, så får hun bekreftet at alt er normalt og hun behøver ikke å være redd for uønsket graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gro Isachsen, Sexolog

Fint at du har vært så hensynsfull! Skjeden er vanligvis svært elastisk og kan tilpasses de fleste størrelser på menns kjønnsorgan. Det er mulig hun spenner musklene rundt skjeden, siden hun gruer så fælt - i tillegg til at jomfruhinna kan være temmelig seig og ugjennomtrengelig første gangen eller flere ganger om dere ikke lykkes med å komme inn første gangen. Det beste er kanskje at hun tøyer ut og e fjerner denne hinna selv? Da får hun ikke koblingen om at samleie gjør vondt og får enda større kontroll med det som skjer. Be henne bruke mye glidemiddel på fingrene sine og tøye med fingrene sine, til åpningen blir større. Det er ikke den mest romantiske måten å gjøre det på, men den som gir henne best kontroll med smerten. Det finnes også de som ikke får til å åpne jomfuhinna alene eller sammen med partneren, men må gjøre det hos legen, som da gjør noen raske snitt i hinna. Det kan også hende at det ikke bare er jomfruhinna som er problemet men at hun strammer musklene fundt skjeden for hardt og ikke får til å slappe av i disse på kommando. Jeg har egne avslapningsøvelser, jeg deler ut til de som har slike problemer, men disse er på mange sider og kan derfor ikke inngå i dette svaret. Hun kan jo prøve vanlige knipeøvelser og konsentrere seg om å slappe av i disse musklene. Det kan også hende hun vil føle seg tryggere i situasjonen om hun blir bedre kjent med kjønnet sitt og sin egen seksualitet. Det gjør hun ved å onanere. Mange aner ikke hvordan kjønnet ser ut og kan lære mye ved å se seg selv i speil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tror det er normalt

Jeg var også veldig trang og hadde problemer med å gjennomføre samleie i begynnelsen av min seksuelle "karriere". Det går seg til. Mye av grunnen er nok at hun er nervøs og dermed spenner musklene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...