Gå til innhold

Rasisme


Gjest Nysgjerrige bare

Anbefalte innlegg

Gjest Nysgjerrige bare

Er dere rasister? Vær helt ærlig med dere selv.

Jeg mener ikke sånn som marsjerer med barbert hodet i gatene og skriker sieg heil.

Men som innimellom tenker i rasistiske baner, er skeptiske til mørke utlendinger osv ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp. Av og til så er jeg nok det.

Som f.eks. denne saken med de kriminelle ungene i Oslo. En gruppe på 15 barn (10-15 år?) står alene for 7% av all kriminalitet i Oslo, av disse er 13 av annen etnisk opprinnelse og de to siste har en utenlandsk forelder begge to.... Ikke rart man begynner å lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista nikket

Jeg anser meg ikke for rasistisk, men mener også at det ikke er svart eller hvitt. Det er masse grått imellom. Noen nye landsmenn er helt ok, mens andre ikke er det og da tar jeg ikke hensyn til hvilken hudfarge de har eller hvor de kommer i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...